Nechcete používat cloudový účet Microsoft? Instalujte si Windows 11 Home s lokálním účtem
Podle Microsoftu lze operační systém Windows 11 Home nainstalovat pouze ve spojení s účtem…
S výběrem kávovaru bude zákazníkům Mall.cz pomáhat chatbot EVA | foto: CHIP
Mall.cz spouští chatbota Evu pro Facebook Messenger.
Zákazníkům pomůže s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy nebo usnadní reklamaci zboží. V budoucnu by EVA měla umět poradit s kompletním sortimentem zboží a služeb.
Kávovary jsou na Mall.cz velice žádaným zbožím a při jejich výběru hraje roli mnoho parametrů, podle kterých zákazníci výsledný produkt zvolí. Právě proto se Mall.cz rozhodl novou technologii otestovat na této skupině zboží. EVA má však ambici posouvat svoje schopnosti dále a postupně obsáhnout celý sortiment v portfoliu. V budoucnu by měla rovněž nabízet vhodné doplňkové služby, jako jsou například možnosti expresního doručení nebo instalace spotřebiče.
Na vývoji chatbota EVA, který je koncipován exkluzivně pro potřeby Mall.cz, pracoval interní tým Mall Group pod vedením Radko Sekerky spolu s externím partnerem, společností MessageOk.com. Na projektu se odbornými konzultacemi podílel Jiří Materna, specialista na strojové učení ze společnosti mlguru.com. Vývoj chatbota trval více než tři měsíce a zahrnoval navržení architektury, projektování, i prvotní textace. EVA je koncipována na bázi tzv. mission-learningu, má tedy schopnost se samostatně vyvíjet a bude neustále inovována. Ještě v průběhu tohoto roku přinese řadu nových funkcí.
EVA je k dispozici v běžném Facebook chatu po vyhledání kontaktu Mall.cz. Zákazníci si na prvním rozcestníku mohou zvolit oblast, se kterou jim EVA může pomoci, nebo se mohou spojit přímo s osobou ze zákaznické podpory. Pokud si EVA s dotazem zákazníka není schopna poradit, je dotaz automaticky přesměrován na zákaznickou linku.
Technologie chatbotů dle průzkumu Global Chatbot Market 2017-2021 zaznamenává v globálním měřítku meziroční 37% nárůst. V nadcházejících letech potřeby inovace v řízení vztahu se zákazníky nadále porostou spolu nároky na komunikaci v reálném čase. Na českém trhu roste význam technologie chatbotů i vzhledem k aktuální situací na pracovním trhu. Svou roli hraje také očekávání českých zákazníků v oblasti kvality a rychlosti zákaznického servisu, který je svou úrovní vysoko nad celosvětovým průměrem.
Podle Microsoftu lze operační systém Windows 11 Home nainstalovat pouze ve spojení s účtem…
Ve výchozím nastavení ukládá Word informace pro obnovení dokumentů každých deset minut. To je…
Chyby pixelů na monitorech nebývají pravidlem a obvykle jde jen o malé vady u starších…
Nová verze prohlížeče DuckDuckGo Privacy Browser pro systém Android získala funkci na ochranu…
Často důvěrné a citlivé informace střeží jednoduché heslo. Až příliš častý případ - alespoň…
Kontroverzní technologický podnikatel převzal Twitter v roce 2022. Aby mohl zaplatit…
Umělá inteligence a jazykové modely už natolik pokročily, že je obtížné určit, zda text psal…
Aktuální pozice všech autobusů a tramvají Pražské integrované dopravy jako na dlani – to…