Tipy pro iPhone: stahování fotografií a videí do PC s Windows 10 a práce s videi v Brave
Ve Windows 10 můžete snadno přistupovat k fotografiím a videím uloženým v Apple iPhonu.…
S výběrem kávovaru bude zákazníkům Mall.cz pomáhat chatbot EVA | foto: CHIP
Mall.cz spouští chatbota Evu pro Facebook Messenger.
Zákazníkům pomůže s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy nebo usnadní reklamaci zboží. V budoucnu by EVA měla umět poradit s kompletním sortimentem zboží a služeb.
Kávovary jsou na Mall.cz velice žádaným zbožím a při jejich výběru hraje roli mnoho parametrů, podle kterých zákazníci výsledný produkt zvolí. Právě proto se Mall.cz rozhodl novou technologii otestovat na této skupině zboží. EVA má však ambici posouvat svoje schopnosti dále a postupně obsáhnout celý sortiment v portfoliu. V budoucnu by měla rovněž nabízet vhodné doplňkové služby, jako jsou například možnosti expresního doručení nebo instalace spotřebiče.
Na vývoji chatbota EVA, který je koncipován exkluzivně pro potřeby Mall.cz, pracoval interní tým Mall Group pod vedením Radko Sekerky spolu s externím partnerem, společností MessageOk.com. Na projektu se odbornými konzultacemi podílel Jiří Materna, specialista na strojové učení ze společnosti mlguru.com. Vývoj chatbota trval více než tři měsíce a zahrnoval navržení architektury, projektování, i prvotní textace. EVA je koncipována na bázi tzv. mission-learningu, má tedy schopnost se samostatně vyvíjet a bude neustále inovována. Ještě v průběhu tohoto roku přinese řadu nových funkcí.
EVA je k dispozici v běžném Facebook chatu po vyhledání kontaktu Mall.cz. Zákazníci si na prvním rozcestníku mohou zvolit oblast, se kterou jim EVA může pomoci, nebo se mohou spojit přímo s osobou ze zákaznické podpory. Pokud si EVA s dotazem zákazníka není schopna poradit, je dotaz automaticky přesměrován na zákaznickou linku.
Technologie chatbotů dle průzkumu Global Chatbot Market 2017-2021 zaznamenává v globálním měřítku meziroční 37% nárůst. V nadcházejících letech potřeby inovace v řízení vztahu se zákazníky nadále porostou spolu nároky na komunikaci v reálném čase. Na českém trhu roste význam technologie chatbotů i vzhledem k aktuální situací na pracovním trhu. Svou roli hraje také očekávání českých zákazníků v oblasti kvality a rychlosti zákaznického servisu, který je svou úrovní vysoko nad celosvětovým průměrem.
Ve Windows 10 můžete snadno přistupovat k fotografiím a videím uloženým v Apple iPhonu.…
Při každodenní rutinní práci na PC, ať už jde o desktop nebo notebook, ušetří čas používání…
Zkoušeli jste někdy extrahovat text ze souboru PDF? Obvykle to moc dobře nefunguje. Výrobce…
Požár může vzniknout rychle. Může k němu dojít při opékání nebo grilování, od ohně v krbu…
Nejen mladí politici, ale i technologičtí vizionáři se mohou dopouštět odsouzeníhodných…
Společnost Mastercard chce v budoucnu zákazníkům nabídnout nový způsob platby, který doposud…
Vedle videokonferenční aplikace Teams od Microsoftu těžila z protipandemických opatření i…
Ceny v internetových obchodech se neustále mění. Může to být způsobeno personalizací v…