Menu

Tip pro Android a iOS: omezení objemu mobilních dat v aplikaci YouTube Music

13.12.2022 15:00 | Radek Kubeš + Přidat komentář
Tip pro Android a iOS: omezení objemu mobilních dat v aplikaci YouTube Music

Tip pro Android a iOS: omezení objemu mobilních dat v aplikaci YouTube Music | foto: Chris TDL/Unsplash

Oblíbená hudební streamovací služba YouTube Music může zprostředkovat hudební zábavu i na cestách, ale samozřejmě to má jeden háček – spotřebu mobilních dat.

Existuje přitom hned několik způsobů, jak omezit množství dat, které bude YouTube Music přes mobilní internet stahovat, aniž byste se museli hudby na cestách vzdát.

Základním způsobem, jak omezit datové přenosy aplikace YouTube Music, je stažení vašich oblíbených hudebních alb či jednotlivých skladeb do telefonu, ještě než vyrazíte z domu – dokud jste připojeni přes vaši Wi-Fi. K tomu slouží volba „Stáhnout“, kterou najdete pod tlačítkem se třemi tečkami.
I když ale podceníte domácí přípravu, stále máte možnost nějaká data na cestách ušetřit.

ytlimit

Úspora dat: aplikace YouTube Music obsahuje několik nastavení ovlivňujících množství dat, přenášených v mobilní síti. | Zdroj: Android/YouTube music

Klepněte v aplikaci YouTube Music na ikonu vašeho účtu vpravo nahoře a pak zvolte „Nastavení“. Kromě předvolby „Streamovat jen přes Wi-Fi“, která zablokuje přehrávání hudby z internetu přes mobilní síť, zde najdete také funkce „Nepřehrávat hudební videa“ a „Omezit využití mobilních dat“, které streamování nezastaví, ale ušetří nějaká mobilní data.

Rovněž byste měli v nastavení „Kvalita zvuku přes mobilní síť“ nastavit „Normální“ nebo „Nízká“. A mimochodem – v nastavení „Kvalita zvuku přes Wi-Fi“ si nastavte „Vždy vysoká“.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení