Menu

Tip: Jak nepřijít o rozdělanou práci ve Wordu

03.02.2023 08:16 | Radek Kubeš + Přidat komentář
Tip: Jak nepřijít o rozdělanou práci ve Wordu

Tip: Jak nepřijít o rozdělanou práci ve Wordu | foto: Pixabay

Ve výchozím nastavení ukládá Word informace pro obnovení dokumentů každých deset minut. To je docela dlouhá doba, pokud jde o ztrátu rozdělané práce.

Pokud dojde k pádu programu, nedojde ke ztrátě veškeré práce. Pokud je pro vás tato doba příliš dlouhá, můžete frekvenci zvýšit, například tak, aby se záloha prováděla každé dvě minuty. Přejděte do nabídky „Soubor“ a pokračujte na „Možnosti“. V nově otevřeném okně přejděte do nabídky „Ukládání“ a zde u položky „Ukládat informace pro automatické obnovení po“ nastavte kratší časový interval.

18

Microsoft Word | Redakce Chip

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení