Menu

Tip: Nastavte si správně stream v Disney+

03.03.2023 08:44 | Radek Kubeš + Přidat komentář
Tip: Nastavte si správně stream v Disney+

Tip: Nastavte si správně stream v Disney+ | foto: Disney+

Streamovací služba Disney+ si rychle získala popularitu mezi uživateli a je z ní vážný vyzyvatel Netflixu

Filmy a seriály z Disney+ jsou určitě (nejen pro děti) dobrou zábavou na cestách, ale pokud si neupravíte výchozí nastavení mobilní aplikace streamovací služby, může se stát, že velmi rychle vyčerpáte svůj měsíční limit mobilních dat. Snadno tomu ale můžete zabránit.

Otevřete si aplikaci Disney+ v mobilu či tabletu a klepněte na tlačítko svého uživatelského účtu v pravém dolním rohu. Přejděte na „Nastavení aplikace“ a následně aktivujte přepínač „Streamovat jen přes Wi-Fi“. Na cestách pak můžete sledovat předem stažené filmy a seriály a ušetříte tak mobilní data. Za tímto účelem si můžete rovnou upravit nastavení „Kvalita stahovaných souborů“, ale výchozí předvolba „Standardní“ je asi dostačující.

Pokud se bez streamování na cestách neobejdete, můžete alespoň upravit nastavení „Využití mobilních dat“ z výchozí předvolby „Automaticky“ na „Šetřit data“. Aplikace Disney+ pak bude streamovat obsah v nižší kvalitě, a tedy i s menšími nároky na objem přenesených dat. Jestliže vás z nějakého důvodu trápí i objem dat přenesených přes Wi-Fi, můžete stejným způsobem upravit i nastavení „Využití dat přes Wi-Fi“.

2(1)

Nastavení kvality streamování | Zdroj: Disney+

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

    Dětský režim

    Já doporučuji vypnout dětem dětský režim a místo toho zapnout věkové omezení filmů. Dětský režim má velmi omezenou nabídku a nenašel jsem tam např. filmy Doba Ledová (ale v běžném režimu s limitem 6+ ji najdete)

    Reagovat na komentář

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení