Menu

Toshiba Libretto W100: notebook se dvěma displeji

24.06.2010 10:30 | Redakce Chip + Přidat komentář
Toshiba Libretto W100: notebook se dvěma displeji

Toshiba Libretto W100: notebook se dvěma displeji | foto: CHIP

Společnost Toshiba představila Libretto W100, první notebook na světě se dvěma displeji a operačním systémem Windows 7. Limitovaná edice notebooků Libretto W100 bude ve vybraných zemích Evropy, Středního východu a Afriky k dostání během třetího čtvrtletí 2010. Notebook Toshiba Libretto W100 nebude zatím v České a Slovenské republice dostupný v lokalizované verzi.

Libretto W100 je vybaven dvěma dotykovými displeji o úhlopříčce 17,8 cm (7") s rozlišením 1024 x 768 bodů, je poháněn procesorem Intel Pentium U5400, jako datové úložiště používá 62GB SSD disk a operační paměť má kapacitu 2 GB. Notebook je vybaven jedním USB portem, bezdrátovým Wi-Fi adaptérem třídy 802.11n, bezdrátovou technologií Bluetooth a volitelně se bude dodávat i s 3G modulem. Data se do notebooku zadávají prostřednictvím virtuální dotykové klávesnice, která se objeví na jednom ze dvou displejů. Rozměry notebooku činí 202 mm x 123 mm x 30,7 mm a jeho hmotnost bude 819 gramů. Podle údaje výrobce má vydržet 3 hodiny provozu na baterie.

Notebook Libretto W100 je velice všestranný. Lze jej držet svisle jako knihu, například chcete-li si číst noviny jako klasickou dvoustránku. Nebo je možné používat jej vodorovně, kdy můžete číst dokument na horním displeji a spodní používat pro zaznamenávání poznámek a nápadů. Na spodním displeji lze rovněž zobrazit virtuální klávesnici a přístroj tak používat stejným způsobem jako notebook. Uživatelé mohou snadno přesouvat obsah, soubory nebo ikony z jednoho displeje na druhý pouhým pohybem prstu.

 

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení