Menu

YouTube získá nový vzhled: jak bude oblíbená streamovací služba vypadat

05.10.2022 12:00 | Jiří Palyza + Přidat komentář
YouTube získá nový vzhled: jak bude oblíbená streamovací služba vypadat

YouTube získá nový vzhled: jak bude oblíbená streamovací služba vypadat | foto: NordWood Themes/Unsplash

Domovská stránka YouTube dostává novou grafiku. Provozovatel se rozhodl změnit její vzhled a do budoucna více vsadil na širší využití designu Material You. Ten se používá i v některých aplikacích společnosti Google.

YouTube zahájil u prvních uživatelů testování designu Material You, který je už známý z mnoha jiných aplikací Google. Na domovské stránce video platformy jsou nyní tlačítka kategorií s kruhovými okraji v horní části stránky nahrazena čtverci se zaoblenými rohy.

Tlačítko "Prozkoumat" bylo nově umístěno doleva nahoru vedle kategorií a není už na levé straně pod ikonou "Domů". Tlačítka "Domů", "Shorts" a "Knihovna" se posunuly na dolní okraj okna. Z předběžných snímků obrazovky prozatím není jasné, kde bude umístěno tlačítko pro předplatné.

Změny designu budou mnoha uživatelům povědomé. Google už je totiž před nějakou dobou nasadil také v mobilní aplikaci YouTube.

Změna vzhledu YouTube: tmavý režim je konečně opravdu tmavý

Miniatury videí, vyhledávací panel a samotné obrazovky videí se budou také zobrazovat ve formě čtverce se zaoblenými rohy. Totéž platí pro Sdílení, Uložení a Nahlášení.

Drobné změny designu se také dočkal tmavý režim YouTube. Pokud mu dáváte přednost, nyní získáte skutečně tmavý "AMOLED černý" dark mode, namísto dosavadního šedého.

Změny designu doposud objevilo jen několik uživatelů. Dá se ale předpokládat, že Google do budoucna plánuje změny rozšířit na všechny uživatele. Kdy se tak stane ale prozatím není jasné.

Zdroj: 9to5Google

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení