Menu

Zákazníci chtějí automatické dobíjení předplacenek

28.04.2015 12:12 | Radek Kubeš + Přidat komentář
Zákazníci chtějí automatické dobíjení předplacenek

Zákazníci chtějí automatické dobíjení předplacenek | foto: CHIP

Tesco Mobile, druhý největší virtuální operátor na českém trhu, ve svém nejnovějším průzkumu zjišťovala, jaké bariéry lidem brání využívat předplacenou kartu. 

Jako největší problém se ukázala nutnost hlídat provolaný kredit a řešit dobíjení, za hlavní nevýhodu předplacené karty to považuje téměř 70 % dotazovaných. Výzkum také zjistil, že každý třetí uživatel paušálu by byl ochotný přejít na předplacenou kartu, pokud by nabízela automatickou možnost dobití kreditu. O tom, že některé předplacené karty takovou možnost již nabízí, přitom neví 81 % dotazovaných.

Předplacené karty získávají mezi zákazníky stále větší oblibu, především díky svobodě, kterou svým uživatelům poskytují – nemusí se vázat operátorovi smlouvou a mohou si sami rozhodnout, kdy a jakou částku si na kartu nabijí. Dalším důležitým lákadlem je cena, například s novým balíčkem Tesco Mobile získají zákazníci volání a SMS ve vlastní síti zcela zdarma, výhodné ceny volání do ostatních sítí a řadu dalších bonusů. Přesto stále mnozí váhají s přechodem na předplacenou kartu. Výzkum, který pro společnost Tesco Mobile provedla společnost Data Collect, odhalil, že hlavní bariérou přechodu na předplacenou kartu je otázka komfortu – uživatelé jednoduše nechtějí hlídat provolaný kredit a řešit jeho dobíjení. Zároveň by však rádi měli nad svými výdaji kontrolu, kterou jim paušál nezajišťuje. Pokud by byla možnost kredit dobíjet automaticky, každý třetí by byl ochotný přejít na předplacenou kartu.

tescom-nahled

Přehled klíčových výsledků výzkumu Tesco Mobile:

  • Jako hlavní nevýhodu předplacené karty označilo 70 % dotazovaných nutnost hlídat si provolaný kredit a řešit jeho dobíjení.
  • Druhým nejčastějším důvodem k využití paušálu (54 %) je jeho komfortnost – i to potvrzuje, že uživatelé nechtějí řešit dobíjení kreditu.
  • 81 % dotazovaných neví, že existuje možnost automatického dobíjení kreditu, každý třetí by přitom byl ochotný díky této službě přejít z paušálu na předplacenou kartu.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

    S kreditem jsou problémy

    Používám předplacenou kartu odjakživa a největší problém mi činí vybíjení kreditu. Skoro netelefonuji a přitom musím kredit pravidelně dobít dvakrát za rok. Pořád mnohem výhodnější, než platit několikanásobně víc za paušál.

    Reagovat na komentář

    stale platici nabidka s dvojnasobnym kreditem

    Ja jsem teda osobne mel kredit vydycky. Lip se mi to hlida, to jo. Ale ted jsem jeste zpetne zjistil, ze ta starsi nabidka, kterou melo tesco mobile [dvojnasobnej kredit], byla asi nejvyhodnejsi ze vsech a ze plati jeste do konce tohohle roku. Tak jsem chtel vyzjistit, kde bych mohl jeste sehnat simku… Nevedel byste nekdo?

    Reagovat na komentář

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení