Pořídili jste si nový mobil? Uživatelé při zprovozňování často opakují stejné chyby – vy už ne
Nový software, nové funkce, změněný design: nový mobil přináší mnoho radosti a zajímavé…
Zásilkovna má problém: zákazníci zuří, před Vánoci opět nestíhá a balíky se válí na depu | foto: Zásilkovna / oficiální press kit
Společnost Zásilkovna představuje jednu z nejoblíbenějších a nejvyužívanějších služeb pro doručení balíčků od osoby k osobě, případně z obchodu na výdejní místo. Jak ale nastupuje sezóna vánočních nákupů, Zásilkovna opět nestíhá a zákazníci z toho rozhodně nemají radost.
Zásilkovna měla v začátcích ambice vyštípat z pozice hlavního zajišťovatele poštovních služeb státní podnik Česká pošta. A i když na Zásilkovnu nedá většina klientů celý rok dopustit, před Vánoci – v krizových náročných časech – se ukazuje, že servis není ani tady ideální.
Sociální kanály společnosti Zásilkovna trochu připomínají profily operátorů. Profesionálně laděné příspěvky o tom, kolik se podařilo doručit balíčků či jaké úspěchy sbírá firma na tuzemských i zahraničních soutěžích. Stačí ale navštívit sekci komentářů a ihned zjistíte, že idylická situace vypadá zdaleka odlišně.
Klienti a zákazníci Zásilkovny si hromadně stěžují na problematické služby na konci listopadu a zkraje prosince. Dle slov rozčilených zákazníků na Facebooku a Twitteru Zásilkovna selhává v časném doručení zboží, nezvládá komunikovat a dokonce ztrácí některé balíčky.
Lépe než cokoliv jiného to ilustruje příspěvek ze včerejšího dne o tom, jak skvěle fungují automatické doručovací boxy Z-BOXy. Pod příspěvkem se strhla bouře konkrétních příběhů lidí, kteří do dnešních dní čekají na své – častokrát již zaplacené – zboží. Nejčastějším problémem je, že balíčky leží na depu klidně i několik týdnů (!) a robotizovaná zákaznická linka neumí poradit ani cokoliv vyřešit.
Příliš profesionálně nepůsobí ani to, že správci sociálních sítí Zásilkovny začnou s ublíženými klienty řešit jejich problém, ale pak se odmlčí. Bohužel, ojedinělé nejsou ani případy, kdy se prostě balík ztratí. Seznam Zprávy, které se této problematice také věnují, přinesly svědectví jedné zákaznice: „Každý den jsem se snažila dozvědět, co je s mou zásilkou, ale marně. Nakonec mi řekli, že se balík ztratil a proplatí mi ho. Dnes mi přišla zpráva, že ho našli.“
| Zdroj: Zásilkovna / YouTube
Situace je poměrně frustrující pro zákazníky zejména z toho důvodu, že se blíží Vánoce a je logické, že s předstihem objednané zboží chtějí mít doma co nejdříve. Někteří zákazníci explicitně vyjádřili, že při příštím objednání zboží z internetu vsadí na jinou přepravní službu – nabízí se jich hned několik, kupříkladu DPD, PPL, GLS či široce rozšířená Balíkovna České pošty.
Problémy Zásilkovny okomentoval pro Seznam Zprávy i její tiskový mluvčí, Kamil Chalupa: „Více než 91 % zásilek i nyní před Vánoci doručíme do druhého dne od jejich podání. Zároveň neskrýváme, že se v současné době, kdy přepravujeme rekordní čísla přepravených zásilek a jsme v samotném vrcholu předvánočního nakupování, může v procesu doručování zásilek docházet ke zpoždění.“
Zdroj: Zásilkovna, @Zasilkovna / Twitter, Seznam Zprávy
Nový software, nové funkce, změněný design: nový mobil přináší mnoho radosti a zajímavé…
Zajímalo by vás, jaké informace o vašem uživatelském účtu si WhatsApp ukládá? Tak si o ně…
Online služba VirusTotal pomocí několika desítek virových skenerů prověří soubory na…
Po několika minutách brouzdání na internetu se z okna prohlížeče stane smetiště panelů, kde…
Technologické firmy redukují počty svých zaměstnanců, včetně Microsoftu. Lidé z oboru se…
Humanoidní robot Atlas společnosti Boston Dynamics umí tančit, umí parkour a nyní také…
Propouštění v technologické branži nebere konce. Nyní oznámil také hardwarový a softwarový…
Firma, se kterou je spjato jméno Elona Muska, skončila už třetí rok po sobě v černých číslech…