Přejít k hlavnímu obsahu
Tipy a triky

Zprovozněte znovu streamovací službu Spotify pro přehrávání skladeb

Pavel Trousil 21.07.2016

Chtěli jste si poslechnout velmi specifickou skladbu na streamovací službě Spotify, ale místo aby se přehrála, objevila se chybová hláška, že tuto skladbu nelze přehrát.

To je samozřejmě nepříjemné. Pokud v současné době používáte účet zdarma na vyzkoušení služby Spotify, pak postupujte následovně: Otevřete nabídku »Edit« a potom přejděte do části »Preferences« (nastavení). V části, která se týká kvality zvuku »Sound Quality«, patrně najdete nastavení »Streaming with high quality (only Premium)«. Právě toto nastavení může vést u některých neplacených účtů k chybě. Zkuste tedy tuto volbu deaktivovat a pokuste se požadovanou skladbu znovu přehrát v nižší kvalitě.
Jestliže jste naopak prémiový uživatel, máte tuto možnost, jak situaci vyřešit. Otevřete volbu »Settings« v nabídce »Edit« a dostaňte se na pole »Local Files«. V části »Show songs of« zobrazuje Spotify různé hudební zdroje, jako například »Download«, »Windows Media Player« nebo »Hudba«. Deaktivujte všechny tyto zdroje a vyzkoušejte, zda po změně tohoto nastavení bude možné skladbu přehrát.
Není-li stále možné požadovanou skladbu přehrát, vyzkoušejte ještě vymazat vyrovnávací paměť programu Spotify. Otevřete v Průzkumníkovi adresář »C:UsersUživatelské jménoAppDataLocalSpotify Storage« a všechny zde umístěné soubory odstraňte. Také deaktivujte volbu »Display songs not available in Playlists« v poli »Display options« v nabídce »Settings«. A také se samozřejmě ujistěte, zda máte stabilní internetové připojení.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud