Menu
CHIP Speedtest
Časopis Chip

Web ví, co jste provedli

Web ví, co jste provedli

Velké internetové společnosti vytváření detailní profily uživatelů svých služeb.

Koupit digi vydání Koupit tištěné vydání

Data jsou novým nerostným bohatstvím. S tímto tvrzením souhlasí mnoho lidí z různých oborů činností, včetně například evropské političky Megleny Kunevové, analytika společnosti Gartner Petera Sondergaarda nebo šéfky společnosti IBM Virginie Romettyové. A velmi pravděpodobně by souhlasili také šéfové společností Google, Amazon a Facebook, protože jejich společnosti by možná nebyly ani z poloviny tak úspěšné, pokud by nedisponovaly obrovským bohatstvím v podobě detailních profilů zákazníků svých služeb. Tyto profily jsou přitom využívány například pro přesnější cílení reklamy.

Ale jaká data Facebook, Amazon a Google skutečně o svých zákaznících schraňují? V srpnovém Chipu vám ukážeme, jaká data o vás má Facebook, Google či Amazon a jak těmto internetovým gigantům zabránit v dalším čmuchání ve vašem soukromí.

1(1)(1)(1)(1)(1)(1)(1)(1)(1)(1)(1)(1)

Tento a další zajímavé články můžete číst hned

Navíc získáte řadu užitečných plných verzí softwaru

Kupte si jednotlivá vydání Chipu nebo výhodné předplatné.
Nákup Chipu
Předplatné / nákup chipu Digitální edice chipu Aktuální vydání
Komerční sdělení