Tradiční reklamní médium si i ve věku moderních technologií udržuje vysokou účinnost. Ve spojení se silnou značkou magazínu CHIP tak dokáže zvýšit prodeje vašich produktů a služeb.
Kdo čte CHIP?
Převážně muži ve věku 18–50 let se středním a vyšším vzděláním, vyššími příjmy, kteří pečlivě sledují nové technické trendy Často rozhodují o nákupu IT vybavení doma i v zaměstnání.
Čím je CHIP jedinečný?
Dlouhodobě nejčtenější a nejprodávanější časopis o informační a digitální technice v ČR. Má pravidelnou elektronickou přílohu v podobě DVD s hodnotnými plnými verzemi programů.
Čtenost
: 66 300*
Prodej : 14 885** Náklad : 34 300
*Media projekt, 1–6/2015
**ABC ČR, 1–6/2015 |
Inzertní kontakt:
Ing. Radana Nouzáková Manažerka inzerce M +420 602 330 496 T +420 221 589 432 |