Lenovo dosáhlo 23,1% tržního podílu, což představuje meziroční nárůst o 40,9 %. Silné postavení zaujímá především v segmentu přenosných počítačů, kde obsadilo první příčku s více než 30% podílem na trhu, což ukazuje, že téměř každý třetí prodaný notebook je značky Lenovo.
Lenovo roste nejvíce v segmentu přenosných počítačů, kde zaznamenalo 46% meziroční nárůst, a to i přesto, že trh s notebooky celkově poklesl o 14,8 %. Za tím stojí především zvyšující se zájem o Ultrabooky, a to zejména o konvertibilní zařízení a produkty s integrovaným dotykovým ovládáním.
Dobrými výsledky se Lenovo může pochlubit i v segmentu stolních počítačů, kam se řadí i kategorie All-in-One. Společnost získala téměř dvanáctiprocentní podíl na českém trhu a mezi prvními třemi největšími dodavateli dosáhla nejvyššího nárůstu (23,9 %).

Koupit časopis Chip
Chip je možné číst v tištěné nebo v digitální podobě na mobilech, tabletech a počítačích.