Tu označila za cenově dostupný multifunkční nástroj nabízející administrátorům snadnou a efektivní vzdálenou správu více klientských účtů současně.
V rámci hodnocení srovnávala společnost Miercom službu Netgear Insight Pro s dalšími dostupnými řešeními na trhu NaaS (Network as a Service). Zaměřovala se přitom na oblasti, které jsou pro administrátory při tvorbě kvalitní a bezpečné firemní síťové infrastruktury důležité. Jednalo se tak například o správu, implementaci, reporting, podporu či celkové náklady.
Služba Insight Pro si získala velmi pozitivní hodnocení již od počátku testování. Důvodem byla její snadná a rychlá implementace do firemní sítě, která trvala pouhých 10 až 15 minut. Jako bezkonkurenční označila společnost Miercom také způsob velmi detailního reportování a správy napříč jednotlivými přihlášenými zařízeními, uživateli a aplikacemi. Prostřednictvím Netgear Insight Pro administrátor získá podrobný přehled o struktuře, umístění a stavu zařízení i o bezdrátových nastaveních zahrnujících např. SSID, šířku pásma, připojení klienta k přístupovým bodům, konfiguraci, VLAN, PoE, stav síťového úložiště i aktualizace firewallu v rámci libovolné sítě. Vysokou úroveň zabezpečení pak zajišťuje dvoufázové ověřování identity při přihlašování se do služby či eliminace nutnosti otevřených portů pro vzdálený přístup k síti.