Tip: jak vyčistit mobil od největších žroutů paměti – skoncujte s nepotřebnými soubory
Ukážeme vám zajímavý trik a specifický nástroj, který vám umožní rychle zjistit, které…
5 nejčastějších mýtů kolem tvorby webů | foto: CHIP
Webnode, největší český poskytovatel webů zdarma, vybral nejčastější mýty, které uživatele zbytečně odrazují od zřizování stránek
Internet je dnes pro většinu lidí základním zdrojem informací. Ať už hledají instalatéra, fotografa na svatbu, vybírají dárky k Vánocům nebo se chystají navštívit nějakou kulturní událost, přehledná a jednoduchá webová stránka dokáže výrazně ovlivnit jejich výběr. Ale proč se mnoho lidí nechá odradit od tvorby vlastních webových stránek?
Cena za výrobu internetových stránek, poplatek za hosting (provoz stránek), doménu (jméno stránky) a ještě dílčí náklady na úpravy a aktualizace je to, kvůli čemu se velké množství podnikatelů do webových stránek ani nepustí.
V dnešní době si ale vše můžete zcela jednoduše, přehledně, a hlavně na jednom místě zajistit sami. Navíc ještě k tomu úplně zdarma. Stačí si například za použití českého online nástroje Webnode.cz vybrat z předpřipravených šablon, tedy modelového vzhledu stránek, do kterých už jen jednoduše vložíte vlastní text. Za provoz stránky v tomto případě neplatíte, pokud se sami nerozhodnete pro náročnější vzhled a funkce. Šablony jsou jednoduše řešené a práce s nimi intuitivní. Během chvilky dostanete informace o své firmě, produktech a nabízených službách online a zjednodušíte tak cestu zákazníků k vám. A to i pokud se považujete za technický antitalent.
Tu nejtěžší práci, tedy kódování formátu, designu a funkcí webové stránky, už za vás provedl někdo jiný. Vám nezbývá nic jiného než si vybrat vzhled, který se vám líbí a vašemu účelu nejlépe vyhovuje. Na Webnode.cz je k dispozici přes 80 šablon přehledně rozdělených podle zaměření vašeho podnikání nebo prezentované činnosti.
Bojíte se, že výroba kvalitní webové stránky zabere měsíce? Pokud máte připravené texty a fotografie, vejdete se s přípravou takových stránek do dvou hodin. Úpravy a aktualizace informací potom hravě zvládnete během několika málo minut.
Účelem webových stránek nemusí být přímo prodej. Web vám ale pomůže zaujmout, informovat, předat povědomí o kvalitě vašich výrobků či služeb, a nakonec přesvědčit zákazníka k jejich pořízení. Vaše viditelnost na trhu se během okamžiku zvýší a díky kvalitnímu webu bude vaše podnikání působit profesionálně. Spokojený klient se také snadněji podělí o svou pozitivní zkušenost se svými přáteli a jednoduchou větou „Pošlu ti odkaz“ předá dalším potenciálním zákazníkům všechny potřebné informace.
Pokud se časem rozhodnete i pro prodej online, můžete si se stejnou lehkostí připojit ke svým webovým stránkám i funkční e-shop.
V České republice používá Facebook už téměř 5 milionu lidí. Slouží ke sdělování novinek a komunikaci se zákazníky. Ti mohou na vaší zdi vyjadřovat svou spokojenost, ale i nepříjemné rozčarování. Instagram zase oceníte, pokud se zabýváte uměleckou činností nebo je váš výrobek designově zajímavý.
Základem ale stále zůstává kvalitní web, který je přístupný i bez přihlášení, není závislý na oblíbenosti sociálních sítí a snadno ho vyhledají všechny věkové skupiny.
Máte vybudovanou zákaznickou klientelu, která vám plně dostačuje? I tak byste neměli na svou online prezentaci rezignovat. Priority zákazníků se časem mění, stejně tak se vaše podnikání může rozrůst a vy budete potřebovat oslovit nové klienty mimo okruh těch stávajících.
Ukážeme vám zajímavý trik a specifický nástroj, který vám umožní rychle zjistit, které…
Filmová klasika, která není nikde jinde k dispozici: na webu digitální knihovny archive.org…
Pomocí PowerShellu si můžete nechat vygenerovat zprávu o stavu baterie vašeho notebooku,…
Tento levný a praktický doplněk vyřeší většinu problémů, které ztěžují život majitelům…
Superpočítač DGX GH200 AI v sobě spojuje 256 superčipů Grace Hopper do jednoho gigantického…
Na rozhraní, které by umožnilo ovládat počítač myšlenkou, Neuralink Elona Muska pracuje už…
Microsoft je jedním z prvních poskytovatelů internetových vyhledávačů, který do vyhledávání…
Varovat před povodněmi pomáhá umělá inteligence. Google svou platformu Flood Hub sdružující…