Tipy pro iPhone: stahování fotografií a videí do PC s Windows 10 a práce s videi v Brave
Ve Windows 10 můžete snadno přistupovat k fotografiím a videím uloženým v Apple iPhonu.…
Digitální technologie mění byznys | foto: CHIP
Digitální technologie rozrušují stávající struktury byznysu, to je už jasné. Zásadním trendem je jednoznačný obrat k digitální „sdílené ekonomice“, která mění vše od základu.
Hlavní roli hraje personalizovaný internet a průkopníci jsou již dnes schopni díky technologiím lépe poznat svého zákazníka a nabízet mu produkt zcela na míru. Přesně tak, jak chce.
Společnost Accenture vytvořila ve spolupráci s Coop Italia, největším italským řetězcem supermarketů, Supermarket budoucnosti. Vizionářský koncept obchodu budoucnosti, který akcentuje především nákupní zážitek zákazníka, představily obě firmy v rámci veletrhu Expo v Miláně. Spojuje fyzický svět s digitálním a vytváří atmosféru místních trhů pod širým nebem, která se snoubí s inovativními digitálními řešeními, jež nabízejí užitečné informace o výrobcích, a zároveň zlepšují orientaci v obchodu.
Accenture a Coop vytvořili společně Obchod budoucnosti
Klíčová je přehlednost nabídky, velké množství jednoduše dosažitelných informací k nabízenému zboží, dostupnost dalších užitečných informací, a především celkově příjemná atmosféra prodejny. Když zákazník vezme do ruky konkrétní produkt nebo na něj jen ukáže, senzory v regálu to poznají a na displejích se objeví rozšířené informace o daném zboží. Od těch základních, jako jsou složení, původ, alergeny nebo kalorická hodnota, až po dopad na životní prostředí formou tzv. uhlíkové stopy. Zákazníci také mají možnost individualizovat svou nabídku – prostřednictvím aplikace mohou nahrát do profilu své preference, tedy například alergeny, dietu nebo oblibu určitého typu vína. Aplikace je potom může po prostoru navigovat a nabízet jim zboží a nabídky na míru.
Českým příkladem inovativního zákaznického přístupu využívajícího digitálních možností je vstup originální digitální platformy Rondo.cz do již značně stojatých vod věrnostních karet.
Tato on-line platforma
Rondo.cz kombinuje věrnostní program s motivačním systémem a dokáže zákazníky e-shopů a retailerů motivovat zábavnou formou k častějším nákupům
, či je odměnit za věrnost. To vše online, prostřednictvím laptopu, tabletu nebo chytrého telefonu.
Rondo.cz nejen pomáhá firmám získávat zcela nové zákazníky, zvyšovat aktivitu a spokojenost stávajících zákazníků, uvádět na trh nové produkty, získat více komentářů a interakcí od spokojených zákazníků, ale také, díky chování na platformě, sleduje jejich nákupní preference a může jim pak připravit nabídku přesně na míru.
A do třetice příklad ze zdravotnictví. Společnost CVS Health je jedním ze zahraničních příkladů, kdy firma zavedla přístup zaměřený na lidi – v tomto případě proto, aby zlepšila zdravotní péči. Její mobilní aplikace kompatibilní s chytrými hodinkami nastavuje zákazníkům personalizované upomínky braní léků, fotografuje jejich recepty, aby tak urychlila doplňování léků a naskenuje jejich průkaz pojištěnce, aby měli lékárníci aktuální informace. V odvětví, které bylo dlouho spojováno s neosobním přístupem a dlouhými čekacími dobami, společnosti jako CVS Health umožňují posílení jednotlivce v rámci osobní zdravotní péče, a zároveň budují užší vztahy mezi lékaři a pacienty.
Ve Windows 10 můžete snadno přistupovat k fotografiím a videím uloženým v Apple iPhonu.…
Při každodenní rutinní práci na PC, ať už jde o desktop nebo notebook, ušetří čas používání…
Zkoušeli jste někdy extrahovat text ze souboru PDF? Obvykle to moc dobře nefunguje. Výrobce…
Požár může vzniknout rychle. Může k němu dojít při opékání nebo grilování, od ohně v krbu…
Příznivci společnosti Apple už nějakou dobu netrpělivě očekávají nový operační systém pro…
Nejen mladí politici, ale i technologičtí vizionáři se mohou dopouštět odsouzeníhodných…
Společnost Mastercard chce v budoucnu zákazníkům nabídnout nový způsob platby, který doposud…
Vedle videokonferenční aplikace Teams od Microsoftu těžila z protipandemických opatření i…