Menu

Do budoucna bez reklamy a dalšího obtěžujícího softwaru: Xiaomi vychází vstříc uživatelům

15.11.2022 09:00 | Jiří Palyza + Přidat komentář
Do budoucna bez reklamy a dalšího obtěžujícího softwaru: Xiaomi vychází vstříc uživatelům

Do budoucna bez reklamy a dalšího obtěžujícího softwaru: Xiaomi vychází vstříc uživatelům | foto: Nikita Stefan/Unsplash

Jeden z největších světových výrobců chytrých telefonů se chce do budoucna zbavit otravné reklamy a bloatwaru. Uživatelé by tak mohli být zbaveni obsahu, který nikdo nechtěl.

Je těžké tomu uvěřit, ale podle nejnovějších informací Xiaomi plánuje novou verzi uživatelského rozhraní MIUI 14 zcela bez reklam a bloatwaru. To by jistě pro mnoho uživatelů znamenalo vítanou změnu.

Nová řada smartphonů Xiaomi 13 bude pravděpodobně představena koncem listopadu. A spolu s ní se dle očekávání objeví i nové uživatelské rozhraní. MIUI 14, které je nadstavbou Androidu 13, by mělo nabídnout několik zajímavých novinek.

Inovativní a vstřícný krok Xiaomi: už žádná reklama a bloatware

miui13

Čínský Xiaomi se do budoucna podle nejnovějších informací na svých smartphonech obejde bez reklamy a bloatwaru. Pokud nejde jen o líbivé prohlášení a skutečně se toho uživatelé dočkají, půjde o jistě velmi oceňovaný krok. | Zdroj: Amanz/Unsplash

Nejnovější informace o plánovaných změnách Xiaomi hovoří o tom, že uživatelům se už nebude zobrazovat "žádná reklama, žádný předem instalovaný software a žádné push informace". To by jinými slovy znamenalo, že součástí MIUI 14 už nebudou reklamy a bloatware. A pravděpodobně ani aplikace třetích stran.

To by znamenalo skutečně pozitivní vývoj, protože MIUI doposud patřilo k uživatelským rozhraním, která zobrazovala neúměrné množství reklamy. Bude zajímavé sledovat, zda se dobré zprávy naplní.

Zdroj: MyDrivers

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení