Menu
CHIP Speedtest

Dva za cenu jednoho: Motorola překvapivě podpořila prodeje Razru

12.05.2020 12:30 | Jiří Palyza
Dva za cenu jednoho: Motorola překvapivě podpořila prodeje Razru

Koronavirová krize tvrdě zasáhla i výrobce smartphonů. Výsledkem je pokles prodejních čísel. Pravděpodobně i proto byla Motorola nucena učinit drastický krok pro podporu prodejů, který se týkal jejího sklopného smartphonu Razr.

Loni v listopadu Motorola představila moderního nástupce svého kultovního telefonu Razr s flexibilním displejem. Skládací smartphone, který je vybaven displejem OLED, procesorem Snapdragon 710, eSIM a hlavním fotoaparátem s rozlišením 16 Mpx, se u nás prodává za bezmála 40 000 Kč, což i přes její možnosti není zrovna málo.

Kombinace vysoké prodejní ceny a prodejních překážek včetně nízkého zájmu kupujících vysoce pravděpodobně vedla ke slabým prodejním číslům. To přimělo výrobce k rozhodnutí o realizaci překvapující slevové kampaně pro proběhlý Den matek: pokud si v americkém internetovém obchodě zákazníci koupili Razr v provedení zlaté nebo černé barvy, získali druhý Razr zdarma. Namísto přibližně 3000 USD kupující zaplatili za dva modely Razr pouze 1500 USD. Trochu smutnou zprávou pro české zákazníky je, že se žádná podobná akce pro český trh neplánovala, navíc po několika měsících po uvedení doposud není smartphone Razr ani široce dostupný.

motorolarazr1

Motorola Razr v novém vydání: vyplatí se koupit?

motorolarazr2

Inovovaná kultovní Mototola Razr v novém vydání s flexibilním displejem.

První testy nového mobilu od Motoroly ukázaly, že její cena je přemrštěná, a to s ohledem na hardwarovou výbavu, kterou lze řadit spíš ke střední třídě. Integrovaný Snapdragon 710 s až 2,2 GHz nepatří z produktové řady Qualcommu k tomu nejlepšímu. I baterie s kapacitou 2510 mAh je malým zklamáním.

mohlo by vás také zajímat: přes NFC lze bezdrátově nabíjet i starší modely smartphonů


Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů a užitím pro marketingové účely vydavatelství Burda International CZ s. r. o.










Komerční sdělení