Tip: jak oživit nefunkční pixely na monitoru – není vždy nutné hned kupovat nový
Chyby pixelů na monitorech nebývají pravidlem a obvykle jde jen o malé vady u starších…
E-mailoví klienti nabízí oproti webmailům řadu výhod | foto: CHIP
E-mailoví klienti stále disponují zajímavější nabídkou funkcí a služeb, než je tomu v případě webmailů.
Patří mezi ně především možnost práce s několika e-mailovými účty od různých poskytovatelů najednou, off-line režim, snadná integrace do operačního systému, propojení s ostatními softwarovými nástroji, pokročilé funkcionality pro kalendáře a správu kontaktů a mnoho dalšího. Kvalitní aplikaci pro práci s e-maily v počítači ocení nejen profesionálové, ale rovněž i domácí uživatelé.
Uživatelé, kteří hledají řešení bez nedostatků webmailů a požadují maximální kontrolu nad svou elektronickou poštou, mohou volit mezi různými aplikacemi. Dobrou volbou může být ryze český eM Client. Správa více e-mailových účtů je umožněna díky jeho vysoké kompatibilitě prakticky se všemi technologiemi a poskytovateli služeb z oboru (tj. IMAP/POP3, CalDav, CardDav, XMPP, MS Exchange, Google Apps, Office 365, iCloud, IceWarp, Kerio apod.).
Aplikace eM Client má přehledné uživatelské rozhraní pro správu elektronické pošty, úkolů, kontaktů a kalendáře, které je optimalizováno i pro dotyková zařízení, a to včetně podpory gest. Díky lokálnímu ukládání zpráv má eM Client rychlou odezvu i při práci s velkým množstvím zpráv. Pro usnadnění práce nabízí eM Client také šablony s předdefinovanými texty a obsahuje rovněž integrovaný překladač. Důraz je kladen samozřejmě i na bezpečnost, proto eM Client nabízí možnost šifrování zpráv využitím standardních technologií S/MIME a nově ve verzi 7.1 také tzv. PGP (Pretty Good Privacy).
Při dnešní oblibě práce na dálku a cestování obecně je výrazným benefitem e-mailových klientů možnost práce v off-line režimu, kdy si uživatelé mohou vyhledávat a pročítat e-maily, rychle je filtrovat, hledat kontakty, zadávat úkoly, ale zejména si předem připravit soukromé i pracovní e-maily, které se automaticky po připojení k internetu, spolu s celkovou synchronizací, rozešlou.
„Při vývoji našeho e-mailového klienta klademe důraz na snadnou integraci do systému (drag and drop, systémové souborové asociace, systémové notifikace) a možnosti propojení s dalšími nástroji, např. CRM systémy, které jsou stěžejní pro firemní použití. K tomu přidáváme další funkce, jakými jsou centrální správa nastavení nebo jednoduché hromadné nasazení u větších instalací. Cílem je spojení výhod e-mailového klienta a webového e-mailového rozhraní,“ upřesňuje Michal Bürger, zakladatel společnosti.
Chyby pixelů na monitorech nebývají pravidlem a obvykle jde jen o malé vady u starších…
Nová verze prohlížeče DuckDuckGo Privacy Browser pro systém Android získala funkci na ochranu…
Klientská aplikace komunikátoru WhatsApp má spoustu šikovných nastavení na zvýšení vašeho…
Jak vyřešit problém, že mobilní verze webového prohlížeče Chrome nepodporuje přepínání účtů…
Aktuální pozice všech autobusů a tramvají Pražské integrované dopravy jako na dlani – to…
Technologické firmy redukují počty svých zaměstnanců, včetně Microsoftu. Lidé z oboru se…
Humanoidní robot Atlas společnosti Boston Dynamics umí tančit, umí parkour a nyní také…
Propouštění v technologické branži nebere konce. Nyní oznámil také hardwarový a softwarový…