Menu
CHIP Speedtest

Ericsson spustil soutěž Innovation Awards 2015

06.11.2014 09:35 | Radek Kubeš
Ericsson spustil soutěž Innovation Awards 2015

Tématem pro ročník 2015 je „Budoucnost vzdělávání“ a soutěž by se měla zaměřit především na to, „jak můžeme přiblížit vzdělávání všem.“ Organizátoři si položili otázku, co vlastně potřebujeme v situaci, kdy se celoživotní vzdělávání stává nutností. 

V rámci vize Ericssonu o tzv. zasíťované společnosti (Networked Society – ekvivalent výrazu „internet věcí“), technologie výrazně transformují způsob, jakým organizujeme a vlastně žijeme naše životy, byznys či společnost. Jedním z katalyzátorů těchto zásadních změn jsou studenti a pedagogové. Nový systém, který zde roste, významně ovlivňuje a v některých případech dokonce redefinuje zažité systémy a instituce.

evaluation-process-nahled

V Ericssonu věří, že studenti z celého světa mohou přinést řadu zajímavých a využitelných myšlenek a nápadů, jak mohou technologie zkvalitnit vzdělávání. Mají možnost to ukázat v dalším ročníku soutěže Ericsson Innovation Awards, který právě odstartoval.

Měření sil se mohou zúčastnit dvou až tříčlenné týmy, které Ericsson doporučuje vyskládat ze studentů škol s technologickým a businessového zaměřením. Vítěz získá hlavní cenu 25 000 EUR, druhé místo je oceněné částkou 10 000 EUR a zkrátka nepřijde ani třetí tým, který si přijde na částku 5 000 EUR.

A to ještě není všechno. Všichni semifinalisté a finalisté získají možnost ucházet se o zajímavé zaměstnání nebo stáže přímo v Ericssonu.

Své týmy a projekty mohou přihlašovat i čeští vysokoškoláci. Podmínkou je přihlásit se do 3. prosince 2014. Následovat bude semifinále a finále v lednu až březnu. Následovník jihoafrického týmu WorkMode, který soutěž vyhrál loni, bude znám 16. března.

Více informací o soutěži, jejím průběhu, jakož i přihlašovací a registrační formuláře naleznete na stránkách: www.ericsson.com/…vationawards

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů a užitím pro marketingové účely vydavatelství Burda Praha, spol. s.r.o.

Předplatné / nákup chipu Digitální edice chipu Aktuální vydání
Oblíbená témata z článku