Tip: Bluetooth – jak vyřešit problémy s připojením
Pokud systém Windows 11 náhle přestane rozpoznávat Bluetooth zařízení, může to mít různé…
Inveo kupuje 34 % ve společnosti RiverBit | foto: CHIP
E-commerce akcelerátor Inveo si připisuje další významnou akvizici - nabídne automatické plánování zásob i cenové politiky
Firma získala 34 % podíl ve společnosti RiverBit, která zajišťuje automatickou předpověď poptávky a na základě toho optimalizuje firemní procesy vč. marketingu, logistiky, zásobování, skladového hospodářství a dalších odvětví. Inveo díky této akvizici doplnilo svou budovanou e‑commerce omnichannel strukturu o komplexní řešení umožňující obchodníkům efektivní plánování zásob, dostupnosti zboží i cenové politiky.
Po loňské akvizici logistického startupu DoDo rozšiřuje Inveo své portfolio o RiverBit, technologický integrátor, specializující se na optimalizaci firemních procesů. Na základě využití moderních technologií dokáže RiverBit předpovědět poptávku, a díky tomu zvýšit dostupnost zboží, eliminovat odpisy skladových zásob, umožnit přesnější a efektivnější plánování i cenovou politiku. Předpověď zohledňuje sezonní trendy, počasí, geografii, roční období i probíhající marketingové akce a na základě práce s BIG data a daty ze skladových systémů pak přináší přesnou analýzu výhledu poptávky.
Řešení vychází z napojení na stávající systémy retailových zákazníků a je vždy uzpůsobeno na míru obchodníkovi a distributorovi nebo výrobní firmě. Na základě předpovědi poptávky je systém schopen definovat optimalizaci v jednotlivých článcích řetězce, kterými jsou např. prodejny, distribuce nebo výroba. Řešení automaticky navrhuje kdy, co a kolik zboží koupit, za jakou cenu prodávat, v jakém počtu skladovat a jak optimálně distribuovat. Ucelený pohled na celý dodavatelský řetězec tak umožňuje optimalizaci a automatizaci firem.
„Díky plánování poptávky dokážeme ovlivňovat celou řadu proměnných. Ať už se jedná o využití lidských zdrojů, optimalizaci cash-flow nebo třeba cenotvorbu a práci s marží. To vše se díky správnému nastavení může pozitivně promítnout do obchodních výsledků,“ dodává Michal Menšík, CEO e‑commerce akcelerátoru Inveo.
RiverBit byl založen v roce 2012 a působí v České republice, Slovensku a Polsku. Souhrnný roční obrat automaticky generovaných objednávek u zákazníků je aktuálně více jak 2 miliardy eur. Mezi RiverBit zákazníky patří distribuční firmy i společnosti z oblasti retailu jako Dr. Max, PetCenter, PRO-DOMA nebo ViaPharma.
Pokud systém Windows 11 náhle přestane rozpoznávat Bluetooth zařízení, může to mít různé…
"Hay soup" nebo "Timballo of aubergines" – s podobnými nabídkami se můžete setkat při svých…
Když nějaká aplikace zamrzne nebo se chcete podívat na vytížení systému či zkontrolovat…
Ne vždy se nám hodí instalovat aktualizace Windows, jakmile jsou dostupné. Třeba na cestách…
Lidé, kteří mají srdeční implantáty, by si měli dávat pozor na různá nositelná chytrá…
Cestování časem lidstvo fascinovalo od pradávna. Nedá spát ani vědcům, kteří v posledních…
Mnoho kategorií výrobků, včetně televizorů, chytrých telefonů a tabletů, by měli být výrobci…
V první prodejně Coop v Berouně byla nasazena umělá inteligence. Má zajistit efektivnější…