Menu

Nový datový tarif pro uživatele chytrých telefonů

01.07.2010 08:25 | Redakce Chip + Přidat komentář
Nový datový tarif pro uživatele chytrých telefonů

Nový datový tarif pro uživatele chytrých telefonů | foto: CHIP

Vodafone dnes představil nový datový tarif Internet v mobilu naplno. V rámci promo nabídky za něj zákazníci zaplatí měsíčně do konce října 177 Kč (vč. DPH). Poté vyjde měsíčně na 315 Kč (vč. DPH).

Uživatelé mohou s novým tarifem Internet v mobilu naplno neomezeně stahovat data až do výše 500 MB měsíčně. Datový tarif mohou využívat všichni noví a stávající zákazníci s tarifem nebo předplacenou kartou.

 

 

Přehled všech datových tarifů Vodafonu:

Datový tarif pro připojení k internetu v chytrém telefonu:

Vodafone Internet v mobilu na naplno

Cena s DPH

Cena se službou Po svém

Měsíční datový tarif do konce října (FUP  500 MB)

177 Kč

159,50 Kč

Měsíční datový od listopadu 2010  (FUP  500 MB)

315 Kč

283,50 Kč

Datové tarify pro připojení k internetu v mobilu:

Vodafone Internet v mobilu na den

Cena s DPH

Denní datový tarif (FUP  5 MB)

17 Kč

Vodafone Internet v mobilu na měsíc

Cena s DPH

Cena se službou Po svém

Měsíční datový tarif (FUP  100 MB)

177 Kč

159,50 Kč

Měsíční datový tarif pro připojení k internetu v počítači/notebooku:

Připojení na stálo

Cena s DPH

Cena se službou Po svém

Měsíční datový tarif (FUP  3 GB)

525 Kč

472,50 Kč

Vodafone nabízí datové přenosy prostřednictvím technologie GPRS/EDGE/3G. Datová síť EDGE je dostupná pro více než 95 % obyvatel České republiky. Signál 3G mohou nyní zákazníci využívat v Praze, Brně a Karlových Varech. Do konce letošního roku Vodafone pokryje rychlou mobilní sítí 60 českých měst a obcí, včetně všech krajských metropolí.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení