Pořídili jste si nový mobil? Uživatelé při zprovozňování často opakují stejné chyby – vy už ne
Nový software, nové funkce, změněný design: nový mobil přináší mnoho radosti a zajímavé…
SEO je běh na dlouhou trať. Dokáže však webům přinést ohromné výsledky | foto: CHIP
Způsobů, jak se prosadit v online světě je spousta. Mezi ty, které přináší dlouhodobé výsledky v různých směrech, patří právě optimalizace webů pro vyhledávače neboli SEO. Co všechno SEO obnáší, když chcete rapidně zvýšit tržby nebo návštěvnost svého webu?
E-shop nebo web má dnes kdekdo. Co když ale web není natolik silný, aby se zobrazoval na prvních pozicích ve vyhledávání a přiváděl tak přirozeně objemnější návštěvnost? Nebo se na jeho obsah už nějakou dobu nesáhlo, takže se pomalu ve vyhledávání propadá a zákazníci ho vůbec nenajdou? Právě v těchto, ale i v mnoha dalších situacích přichází na pomoc SEO. Někteří si SEO představují jako cíl, jehož lze dosáhnout jako mávnutím kouzelného proutku, pravdou ale zůstává, že jde spíše o dlouhou cestu sestávající ze spousty vzájemně se doplňujících činností. Ty se odehrávají jak na samotném webu, tak i mimo něj.
Aby se web zobrazoval na prvních pozicích ve vyhledávání a vodil tak objemnější a relevantnější návštěvnost, je potřeba zaměřit se na jeho technickou i obsahovou stránku, zajistit jeho přístupnost, viditelnost, důvěryhodnost a dobrou strukturu. Dosažení těchto cílů se neobejde bez analýzy klíčových slov, důkladné technické analýzy webu ani bez intenzivního získávání zpětných odkazů, které spadá do tzv. offpage SEO a pozitivně ovlivňuje sílu domény, odkazový profil i její umisťování ve výsledcích vyhledávání.
Tím to však zdaleka nekončí. To, že by měl být web optimalizovaný pro mobil, případně mít pokryté lokální SEO pro lepší nalezitelnost, což využijí například restaurace, obchody nebo třeba kadeřnictví a další místní služby, je dnes už samozřejmostí. Z důvodu neustálého vývoje technologií by se však weby měly začít připravovat i na další způsoby optimalizace, z nichž nejvíce aktuální je především hlasové a vizuální vyhledávání. Při vzájemné synergii všech jmenovaných činností a využití veškerého SEO potenciálu webu lze tímto způsobem zvýšit tržby třeba o 1 000 %, jak se ukázalo třeba v případě Fincentrum Realit.
Pokud se jednou rozhodnete řešit SEO svého webu, pak doporučujeme řešit ho kontinuálně. Nejen trendy, ale také způsoby i algoritmy vyhledávání se každou chvíli mění a to, co vám na webu fungovalo doposud, už zítra fungovat nemusí. Dobrým příkladem je třeba Favi, které by bez perfektně zvládnutého SEO rozhodně nebylo tam, kde se nachází dne.
Nový software, nové funkce, změněný design: nový mobil přináší mnoho radosti a zajímavé…
Zajímalo by vás, jaké informace o vašem uživatelském účtu si WhatsApp ukládá? Tak si o ně…
Online služba VirusTotal pomocí několika desítek virových skenerů prověří soubory na…
Po několika minutách brouzdání na internetu se z okna prohlížeče stane smetiště panelů, kde…
Tento čtvrtek 26. ledna se extrémně přiblíží k Zemi asteroid 2023 BU, který vědci objevili…
Lidé si v loňském roce přes Czech POINT pořídili přes 2,5 milionu výpisů. Bylo to nejvíce v…
Věrní fanoušci Applu čekají, že headset pro ně bude mít jejich preferovaný výrobce připravený…
Nové verze Windows už po těch letech mohou působit nudně. Nyní by se po delší době Microsoft…