Tipy pro iPhone: stahování fotografií a videí do PC s Windows 10 a práce s videi v Brave
Ve Windows 10 můžete snadno přistupovat k fotografiím a videím uloženým v Apple iPhonu.…
Streaming je stejně populární jako tradiční televize | foto: CHIP
Nejnovější vydání studie Ericsson ConsumerLab o televizi a médiích ukazuje, že spotřebitelé stále častěji využívají streamování videa. Dokonce téměř stejně často jako tradiční televizi.
Až 75 % spotřebitelů sleduje streamovaný obsah dvanáctkrát týdně, přičemž 77 % sleduje tradiční televizní programy několikrát týdně. Téměř jeden z pěti diváků (19 %), je ochoten zaplatit za možnost sledovat svůj oblíbený obsah na jakémkoli zařízení, což znamená, že se počet těchto osob se zvýšil o 25 % za méně než dva roky.
Výsledky studie vznikly na základě rozhovorů s více než 23 000 zákazníky v 23 různých zemích a ukazují, že v televizním a mediálním průmyslu lze sledovat nové trendy, které jsou spojeny převážně se změnami v chování televizních diváků. Celkově lze říci, že tyto změny představují postupný odklon od starých formátů a modelů, a slibuji příchod nové éry s vysoce kvalitní zábavou, která bude k dispozici kdekoliv, odkudkoliv a také na jakémkoliv zařízení. Zároveň mnozí diváci začali využívat předplacené vysílací služby jako video na vyžádání.
Niklas Rönnblom Heyman, senior poradce v Ericsson ConsumerLab, to komentuje slovy: „Naše studie ukazuje, že 56 % uživatelů používá předplatné pro video na vyžádání proto, aby měli okamžitě k dispozici všechny televizní epizody, takže je pak mohou sledovat, kdy chtějí.“
Až 41 % diváků budou moci sledovat své oblíbené programy z libovolného místa. Zvýší se tím ale náklady na přenos dat a obsah. Studie také zjistila, že mnozí spotřebitelé nemají v úmyslu snížit své požadavky na kvalitu obrazu – 43 % uvedlo, že chtějí obraz v rozlišení Ultra High Definition (UHD).
Rönnblom Heyman k tomu dodává: „Výsledky studie potvrzují, že se radikálně zvýší nároky diváků. Poskytovatelé TV služeb se tedy budou muset zaměřit na vyšší kvalitu a to bez ohledu na zařízení, na kterém bude obsah sledován. Musíme prostě rychle reagovat na změny ve společnosti."
Studie Ericsson ConsumerLab o televizi a médiích pro rok 2014 byla připraven na základě 23 000 rozhovorů s uživateli širokopásmového připojení. Dotazovaní byli z těchto zemí: Brazílie, Chile, Čína, Francie, Řecko, Maďarsko, Indonésie, Irsko, Kanada, Jižní Korea, Malajsie, Mexiko, Německo, Portugalsko, Rusko, Singapur, Švédsko, Tchaj-wan, Turecko, USA, Velká Británie, Itálie a Spojené arabské emiráty. Téměř všichni respondenti používají internet denně. Výsledky této studie představují názory více než 620 milionů lidí. Údaje ze studie byly doplněny 22 hloubkovými rozhovory se zákazníky v San Franciscu, Londýně a Stockholmu a 11 rozhovory s odborníky z odvětví médií.
Ve Windows 10 můžete snadno přistupovat k fotografiím a videím uloženým v Apple iPhonu.…
Při každodenní rutinní práci na PC, ať už jde o desktop nebo notebook, ušetří čas používání…
Zkoušeli jste někdy extrahovat text ze souboru PDF? Obvykle to moc dobře nefunguje. Výrobce…
Požár může vzniknout rychle. Může k němu dojít při opékání nebo grilování, od ohně v krbu…
EU chce od roku 2035 bez výjimky zakázat registraci nových automobilů se spalovacími motory.…
Streamovací VOD služba HBO Max je v Česku teprve dva měsíce. Začala pozvolna se zajímavou…
Správná zařízení mohou proměnit každou domácnost ve smart home. Nestojí to ani žádné horentní…
Výrobce oblíbených produktů, Apple, už není nejhodnotnější společností na světě. Vzhledem ke…