Tip pro Windows 10: změna umístění instalovaných aplikací
Pokud vám na systémovém disku začíná docházet volné místo a nemáte už jinou možnost, jak…
Netflix v krizi: šéf potvrdil nové předplatné s reklamou a už nevylučuje ani prodej společnosti | foto: Venti Views/Unsplash
CEO Netflixu v rozhovoru potvrdil, že poskytovatel streamingu do budoucna nabídne nový model předplatného s reklamou. To by mělo přinést levnější alternativu k předchozím možnostem.
Netflix podniká další kroky v boji s klesajícími příjmy. Po nedávném propuštění mnoha zaměstnanců v rámci snižování nákladů generální ředitel společnosti, Ted Sarandos, v rozhovoru na festivalu Cannes Lions 2022 potvrdil nové předplatné.
To má být sice levnější, než předchozí nabídky, ale zároveň částečně financováno z reklamy. Záměr je získat nové uživatele, pro které dosavadní ceny předplatného byly, anebo se stávají, příliš drahé. Zároveň to může oslovit diváky, kteří nemají až zase takový problém s reklamou.
Netflix neprožívá dobré časy. Počet předplatitelů jde dolů, roste konkurence. | Zdroj: CardMapr.nl/Unsplash
Ted Sarandos zároveň zdůraznil, že ve stávajících plánech předplatného nebudou žádné reklamy. V případě nového předplatného s reklamou se jedná o samostatnou úroveň nabídky, jejíž zavedení nebude mít žádný vliv na stávající nabídku. Generální ředitel rovněž potvrdil, že už probíhají jednání s možnými reklamními partnery. Podle informačních úniků je jedním z nich Google.
Zajímavé je také to, že Sarandos nevylučuje převzetí Netflixu jinou společností. Reaguje tím na stávající trend poklesu uživatelů a obratu. Zároveň ale zdůraznil svou pevnou víru v to, že se společnost dokáže ze stávající krize vymanit sama.
Streamovací jednička se v rámci úsporných opatření loučí s 300 zaměstnanci. Jde o druhé kolo propouštění, které následuje první květnovou vlnu, kdy o práci přišlo 150 lidí a desítky externích dodavatelů.
Propouštění se dotkne mnoha týmů, většinou jde o pracovníky v USA. Netflix tím reaguje na stručnou zprávu o výsledcích společnosti za 1. čtvrtletí. Oznámil v ní, že růst příjmů zpomaluje a že poprvé za více než desetileté období ztratil předplatitele. K dotazu, zda Netflix v nejbližší době plánuje další vlnu propouštění, že zástupce společnosti odmítl vyjádřit.
Zdroj: The Holywood Reporter, The Verge
Pokud vám na systémovém disku začíná docházet volné místo a nemáte už jinou možnost, jak…
Společně s Windows 8.1 uvedl Microsoft také nový typ pohotovostního režimu, kdy se počítač…
Windows Defender si dokáže udržet svou pozici i mezi placenými antivirovými řešeními a pro…
Krize se pomalu podepisuje na každém spotřebiteli, podle ekonomů ten hlavní důrazný nárůst…
S blížícím se měsícem září se blíží zároveň i vydání nových iPhonů 14. Nyní se však ozývají…
Google v současné době hromadně skupuje starší notebooky od různých výrobců na eBay. Souvisí…
Lidstvo od nepaměti trápí otázka, zdali jsme ve vesmíru sami. Občas se ale stane něco, co…
TikTok již dnes, pár let po svém vzniku, patří k největším sociálním sítím na trhu. A zjevují…