Menu

Umělá inteligence při prodeji ojetin

05.04.2018 14:59 | Josef Mika + Přidat komentář
Umělá inteligence při prodeji ojetin

Umělá inteligence při prodeji ojetin | foto: CHIP

Pobočky značky AAA AUTO využívají při rozdělování vozů do svých autocenter analýzu velkých dat. Dokážou předpovědět, kde daný vůz nejrychleji najde nového kupce.

IT technologie, analýza velkých dat, umělá inteligence – to vše se čím dál víc uplatňuje při prodeji spotřebního zboží a také automobilů. V případě skupiny Aures Holdings, která provozuje autocentra AAA Auto, také při prodeji ojetých vozů. Skupina počátkem roku vyčlenila všechny tyto inovace a jejich vývoj do samostatné inovační laboratoře AuresLab. Ta zahájila svojí činnost v lednu a byly pod ní soustředěny existující i připravované projekty inovací. Úkolem AuresLab je po důkladném testování uvádět úspěšné projekty do provozu. Minulý měsíc byla takto například uvedena na trh nová značka investičních vozů Mototechna Classic.

AuresLab má také interní oddělení nazvané AuresApps, které se zaměřuje výlučně na softwarová řešení. Pracuje pro něj cca 100 IT odborníků. Jedním z výsledků interního vývoje je nová aplikace Stock Allocation, která na základě analýzy prodejních dat určuje, kam alokovat každý vůz v nabídce. V současné době díky aplikaci AAA Auto prodává až 50 % vozů na jiné pobočce, než kde byly vykoupeny. Jde o velké objemy přesunů vozidel, jelikož Aures Holdings má už 44 autocenter.

AAA Auto Praha za první čtvrtletí a začátek dubna prodalo přes 20 000 vozů a v březnu poprvé skupina překonala hranici 7 000 aut prodaných za jeden kalendářní měsíc.

aaa1

AAA Auto uvádí, že až 80 % protních kontaktů zákazníků při vyhledávání vhodného vozu přichází z on-line kanálů.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení