Tip pro Windows 10: pozdržené vypnutí počítače
Možná se vám už také stalo, že jste kliknuli na tlačítko pro vypnutí počítače, ale hned jste…
Vodafone zavádí firemní komunikaci LiveShop | foto: CHIP
Vodafone představil novou službu pro firemní zákazníky nazvanou LiveShop -výhodné tarify bez návštěvy kamenné prodejny.
Vodafone od října nabízí možnost spojit se se specialistou pro firemní zákazníky pomocí video hovoru v tzv. LiveShopu. Zde si může své služby pořídit velice jednoduchým a názorným způsobem.
Pro domluvení virtuální schůzky si stačí v kalendáři na www.vodafone.cz/liveshop rezervovat termín a čas v rozmezí 9:00 až 18:00 od pondělí do pátku. Zákazník obdrží emailem 30 minut předem upozornění na blížící se čas jeho videohovoru. Pak už si jen zapne vlastní mikrofon či webkameru, nebo si zvolí možnost pouhého chatování s odborníkem.
Ve Vodafone LiveShopu si klient může se specialistou pro firemní zákazníky vybrat ty nejvhodnější tarify pro jeho podnikání. Kromě toho zástupce operátora poradí, které tarify jsou vhodné pro manažerská čísla, které pro zaměstnance či pro zařízení využívající jenom datové přenosy.
Specialista ihned vytvoří nabídku zákazníkovi přímo na míru a pokud bude mít zákazník zájem, doplní ji i o další zařízení (telefony, modemy apod.). V LiveShopu je možné rovnou vytvořit objednávku a ušetřit tak cenné hodiny firemního zákazníka místo cesty na prodejnu. Vše navíc vidí zákazník přímo na své obrazovce, specialista před něj virtuálně postaví několik nákupních košíků a srovnání je tak velice názorné a mnohdy ještě jednodušší než při osobní schůzce.
Více o LiveShopu zde: https://www.vodafone.cz/liveshop/
Možná se vám už také stalo, že jste kliknuli na tlačítko pro vypnutí počítače, ale hned jste…
Funkci »Microsoft Print to PDF«, která umožňuje prakticky z jakékoli aplikace s podporou…
Nástroj DISM (Deployment Image Servicing and Management) z výbavy Windows 10 lze použít k…
Držení smartphonu v jedné ruce a přibližování či oddalování zobrazení v Mapách Google může…