Menu

WD My Passport slaví 10 let a 60 milionů kusů

21.08.2014 13:44 | Michal Bareš + Přidat komentář
WD My Passport slaví 10 let a 60 milionů kusů

WD My Passport slaví 10 let a 60 milionů kusů | foto: CHIP

Před deseti lety představil Western Digital první generaci externích disků My Passport, kterých se celkem prodalo 60 milionů kusů. U příležitosti výročí uvádí na trh speciální edici těchto disků. 

web-wdfmp-ultrametal-bba-nahled

WD My Passport Ultra

V rámci oslav 10. výročí existence produktové řady externích přenosných disků My Passport představila společnost WD zcela nový design těchto produktů. Během posledních deseti let se prodalo více než 60 milionů externích disků My Passport s celkovou kapacitou cca 42 000 petabytů ukládacího prostoru.

Nové disky My Passport Ultra – Metal Edition a My Passport Ultra – Anniversary Edition se vyznačují kovovým provedením s radiálními paprsky, malými rozměry a kapacitou až 2 TB. Kovové provedení má podle výrobce zajistit nejen atraktivní design, ale také zvýšenou ochranu před každodenními otřesy a nárazy. Disky umožňují zálohování a integraci se vzdálenými cloudovými úložišti, navíc poskytují před neoprávněným přístupem a užíváním v případě ztráty či odcizení ochranu hardwarovým šifrováním a heslem. Další ochrana dat i možnost vzdáleného sdílení je zajištěna pomocí softwaru WD SmartWare Pro, který mimo jiné umožňuje uložená data integrovat se službou Dropbox. Uživatel tak může zálohovat svůj digitální obsah ze svého počítače na externí disk a z disku do cloudového úložiště a naopak načítat obsah ze svého účtu u služby Dropbox na externí disk. 1TB disk My Passport Ultra – Metal Edition se bude prodávat za doporučenou cenu okolo 2 400 Kč a 2TB model má podle výrobce stát cca 3 700 Kč.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení