Přejít k hlavnímu obsahu

Tisk z prohlížeče Internet Explorer 9

redakce 23.07.2013
info ikonka
Zdroj:

Některé modely tiskáren Canon mají potíže při tisku webových stránek z prohlížeče Internet Explorer 9.

Jsou mezi nimi modely tiskáren imageRUNNER, imageCLASS, imagePRESS, Satera, i-SENSYS, LaserShot a imagePROGRAF. Příznaky problému mohou být zcela odlišné. Někdy se nepodaří vytisknout vůbec nic, někdy pokus o tisk skončí ohlášením interní chyby nebo chyby ve skriptu („script error“ nebo „internal error“). Nicméně výsledkem je, že Internet Explorer neumožní vytisknout požadovanou stránku. Problém je způsoben nekompatibilitou mezi ovladačem Canon a rozhraním XPS-API, které Explorer pro tiskové příkazy používá. Tyto problémy se vyskytují zejména v případech, kdy se uživatel odchýlí od standardního nastavení tiskového ovladače, tedy například pokud chce tisk dvou stránek na jednu, změní měřítko nebo upraví barevný režim tisku podle svých požadavků.

Vzhledem k tomu, že tyto problémy nezpůsobuje vlastní aplikace Internet Explorer 9, ale rozhraní XPI API, může se tato chyba vyskytnout i u jiných aplikací, které XPI API používají. Řešení je naštěstí jednoduché. Stačí, když si nainstalujete opravnou záplatu, kterou poskytuje firma Microsoft a kterou najdete na tinyurl.com/3lnjnp4. Po instalaci této aktualizace bude pouze potřeba restartovat počítač a pak bude moct bez problémů tisknout.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme