Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Alternativa pro WhatsApp: jak je to s Facebook Messengerem

Jiří Palyza 15.10.2020

Facebook Messenger není zdaleka tak populární jako WhatsApp, má ale miliony uživatelů po celém světě. Teprve loni aplikace získala nový design, nyní bude následovat nové logo a další funkce.

Spolu s WhatsApp je Facebook Messenger stále jednou s nejoblíbenějších služeb pro komunikaci na smartphonech, webu i PC. Odhaduje se, že WhatsApp používají celosvětově dvě miliardy aktivních uživatelů měsíčně, v případě Facebook Messengeru je to 1,3 miliardy. Čísla v oblasti sociálních sítí a online komunikátorů se ale mění velmi dynamicky. Zvlášť letos se do nich promítají opatření související s pandemickými omezeními a z nich vyplývající intenzivnější využívaní online nástrojů.

Facebook také neustále přináší pro Messenger nové aktualizace, a to jak pro platformu Android, tak i iOS. Momentálně je to spíš kosmetická změna v podobě nového loga, ale brzo by měly následovat selfie samolepky a možnost odesílat zprávy na profily Instagramu a naopak. Kromě toho jsou k dispozici také nová Témata chatu a Vlastní reakce.

Stáhněte si: Facebook Messenger

facebookmessenger-logo

Facebook Messenger – Android App 285.0

CHIP hodnotí Dobrý

Chatovací aplikace od Facebooku zprostředkuje uživatelům sociální sítě komunikaci s facebookovými přáteli a kontakty uloženými ve smartponu.

Stáhněte si

Co se mění?

V nové verzi Facebook Messengeru jsou dvě důležité kategorie. V oblasti Chatu mohou uživatelé i nadále psát zprávy.

V části Lidé uživatelé mohou najít kontakty, které jsou jim blízké, kterým chtějí psát, ale i společnosti, které prostřednictvím Facebooku nabízejí své zákaznické služby. Pokud například nastane problém s doručením zásilky, zákazníci mohou přímo kontaktovat odpovědného pracovníka přímo prostřednictvím Messengeru. Kromě toho se také zobrazují aktuálně zveřejněné příběhy uživatelů.

K dispozici jsou nejen zprávy, ale také video chaty s jedním nebo více uživateli. Videa lze také spolu s ostatními sdílet a sledovat.

Facebook Messenger chce zvýšit počet svých uživatelů

Cíl vývojářů je jasný: chtějí dát Messengeru jasný směr a zvýšit jeho počet uživatelů. Facebook neustále zkouší něco nového a snaží se uživatele zaujmout a přitáhnout zpět ke svým službám. Zvlášť mladí uživatelé, kteří tvoří podstatnou část cílové skupiny online komunikačních platforem, ale žádnými těsnými vazbami netrpí. Služby střídají podle jejich atraktivity a nabídky, kterými dokáží vzbudit jejich zájem. Jedním z příkladů může být současná oblíbenost video platformy čínského provozovatele ByteDance, Tik Toku.

Obrázek v záhlaví: Getty Images / grinvalds

mohlo by vás také zajímat: whatsapp až na čtyřech zařízeních – dlouho očekávaná funkce je už na spadnutí

<%Anketa18%>


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud