Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Ericsson: Cloud manager pro lepší virtualizace

redakce 12.06.2014

Společnost Ericsson oznámila dostupnost platformy Ericsson Cloud Manager 2.0, která pomáhá operátorům využít svá cloudová řešení.

Ericsson Cloud Manager podporuje operátory při jejich přesunu na virtualizovanou infrastrukturu, s důrazem na snižování nákladů, zvyšování kvality služeb a sledování nových obchodních příležitostí, a je také klíčovou komponentou při transformaci ze síťové infrastruktury na poskytovatele cloudových služeb a služeb SDN (Software-defined networking). Klíčová podpora systému OSS/BSS obsahuje řízení, správu a monitoring služeb běžících na geograficky rozmístěných, virtuálních i fyzických zdrojích.

Komplexní nabídka je založena na prověřených softwarových komponentách Ericssonu a je dostupná jako součást platformy Ericsson Cloud System i jako samostatné produkty. Nejnovější release přidává výkonový a chybový management virtuálních zdrojů. Může být integrovaný s legacy systémy, programovatelnými sítěmi i ekosystémy třetích stran. Operátoři, kteří dokáží využít síly cloudového řešení můžou flexibilně nabízet nové služby s garantovanou kvalitou, zkracovat čas uvedení nových služeb na trh a současně využívat optimalizovaných síťových zdrojů. Úspěšná cloudová strategie vyžaduje automatizaci a řízení nových on-demand procesů a koordinaci cloudových zdrojů v kontextu komplexních dynamických systémů. Ericsson Cloud Manager 2.0 splňuje všechny tyto požadavky na možnosti vytváření a poskytování více flexibilních služeb.

Aby operátoři lépe vyhověli potřebám zákazníků, potřebují zlepšovat zákaznickou zkušenost, získávat nové zdroje příjmů a zvyšovat obchodní efektivitu. Ericsson umožňuje operátorům být agilní s komplexní, unifikovaným systémem OSS/BSS, stejně jako se světovým poradenstvím a možnostmi systémové integrace a spravovaných služeb (managed services).

 O systémech OSS/BSS                           

OSS/BSS systémy (Operation Support System/Business Support System) jsou páteří každé společnosti, která prodává telekomunikační služby. Spojují v sobě podporu správních činností operátora a zákaznických služeb, zahrnujících fakturaci, objednávky, řízení vztahů se zákazníky ,či práci call center. Aby operátoři mohli naplňovat požadavky zákazníků, potřebují neustále zlepšovat své zákaznické služby a zároveň být efektivní. Ericsson přináší operátorům flexibilitu, výkonnost a agilitu svým balíkem OSS/BSS řešení, jakož i prvotřídním konzultingem, systémovou integrací a schopností řídit služby.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme