Společnost Hewlett-Packard začala pod názvem Door-To-Door nabízet nový servisní program, který umožňuje snazší a pohodlnější postup v případě poruchy tiskárny HP. S novou službou není potřeba odnášet porouchané produkty HP do lokálního servisu, namísto toho si je vyzvedne autorizovaná kurýrní společnost, která techniku do servisu doručí a opravenou ji přiveze zpět.
Služba je dostupná pro celou Českou republiku a Slovensko a to na telefonních číslech - 810 222 222 pro Českou republiku a 0850 111 256 pro Slovensko.
Nová služba Door-To-Door přináší klientům úsporu času spojenou s řešením servisu. Pokud se klientovi porouchá tiskárna značky HP, stačí pouze kontaktovat servisní linku. Porouchané zařízení, které klient nahlásí do druhé hodiny odpolední, odveze kurýrní služba hned následující pracovní den, jinak je maximální lhůta pro převzetí 48 hodin. Autorizovaným logistickým partnerem, který svoz zásilek pro HP zajišťuje, je společnost DPD.

HP zavádí novou službu - porouchané tiskárny už není nutné odvážet do servisu, společnost si je sama vyzvedne a opravené přiveze zpět k vám domů.
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit

video



video

7 foto

Doporučujeme



doporučujeme
Novinky
Testy a žebříčky
-
Recenze: Xiaomi Redmi Watch 5 – nejlepší hranaté hodinky za rozumnou cenu
-
Recenze: Samsung Galaxy A56 – jaký je jeden z nejoblíbenějších smartphonů?
-
Recenze: Xiaomi Poco F7 Ultra – elitní výkon, parádní cena, ale jedna slabina
-
Recenze: AOC Q27G3XMN – herní Mini LED jako plnohodnotná levnější náhrada OLED