Od Logitechu, který vždy stavěl na designu, nyní můžeme očekávat odvážné barvy a prosté formy designu, které se budou objevovat na webových stránkách Logitech.com, sociálních médiích, obalech a reklamních materiálech v obchodech v průběhu následujícího roku. Jako součást přerodu značky se bude na vybraných produktech ve stávajících kategoriích nacházet nové označení Logi.
Logitech mění tvář
Pavel Trousil
08.07.2015

Společnost Logitech se transformuje. Tato technologická společnost nyní klade zásadní důraz na design. Vytvořila portfolio nových desénových produktů a má modernizované logo.
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit






Všechny nejnovější zprávy
Doporučujeme
doporučujeme
Novinky
- WhatsApp na Androidu mění důležitou funkci: co bylo zdarma, bude nově za peníze
- Mapy Google získají hned tři nové funkce: cestovatelé se mají na co těšit
- Oblíbená navigace Waze dostala novou funkci pro zvýšení bezpečnosti: konkurence může jen závidět
- Windows pod tlakem: Microsoft musí konečně zabudovat nové funkce pro uživatele
Testy a žebříčky
- Test: LG OLED 55C31 – špičková OLED TV za skvělou cenu
- Vyzkoušeli jsme noční můru Intelu – první benchmarky procesoru Snapdragon X Elite
- Test: Samsung Galaxy Watch 6 Classic – funkcí jako na orloji
- Test: koloběžka Acer ES Series 5 – koráb cyklostezek
- Test: MSI Pro AP222T – designový AIO, který si koupíte kvůli prastaré komponentě
bezpečnost
Tipy a triky
- Otravná oznámení o cookies v mobilu: jak se jich zbavit a ukončit sledování
- Android pod kontrolou: jak odstranit ze smartphonu aplikace, které odstranit nejdou
- Tip: jak oživit notebook, který nejde spustit? Snadno a zvládnete to sami
- Jak šetřit akumulátor mobilu: co opravdu pomáhá a pět velkých chyb, kterých se vyvarujte