Od Logitechu, který vždy stavěl na designu, nyní můžeme očekávat odvážné barvy a prosté formy designu, které se budou objevovat na webových stránkách Logitech.com, sociálních médiích, obalech a reklamních materiálech v obchodech v průběhu následujícího roku. Jako součást přerodu značky se bude na vybraných produktech ve stávajících kategoriích nacházet nové označení Logi.
Galerie: Logitech mění tvář
Další fotogalerie
Společnost Logitech se transformuje. Tato technologická společnost nyní klade zásadní důraz na design. Vytvořila portfolio nových desénových produktů a má modernizované logo.
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit
video
8 foto
doporučujeme
Novinky
-
Televizní ovladače už jsou pasé. Tohle je mnohem praktičtější technologie
-
Kde se nejčastěji „půjčuje“ Wi-Fi od sousedů – Překvapí vás, v které zemi to je
-
EU chystá další regulaci: Po USB portech si posvítí i na nabíječky, routery či monitory
-
NASA vyfotila dalekého cestovatele z jiné galaxie: Takto jej dosud nikdo neviděl
Testy a žebříčky
bezpečnost
-
Nenápadná rozšíření prohlížečů Chrome a Edge čekala roky: Pak nakazila 4,3 milionu počítačů spywarem
-
Půjčujete dětem telefon? Stačí chvilka nepozornosti a je pozdě
-
Evropský boj o šifrování: Zasáhne komise do soukromí online komunikace?
-
Obří díra ve WhatsAppu: Kdokoliv mohl zjistit vaše telefonní číslo