Od Logitechu, který vždy stavěl na designu, nyní můžeme očekávat odvážné barvy a prosté formy designu, které se budou objevovat na webových stránkách Logitech.com, sociálních médiích, obalech a reklamních materiálech v obchodech v průběhu následujícího roku. Jako součást přerodu značky se bude na vybraných produktech ve stávajících kategoriích nacházet nové označení Logi.

Společnost Logitech se transformuje. Tato technologická společnost nyní klade zásadní důraz na design. Vytvořila portfolio nových desénových produktů a má modernizované logo.
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit






doporučujeme
Novinky
Testy a žebříčky
-
Recenze: Xiaomi Redmi Watch 5 – nejlepší hranaté hodinky za rozumnou cenu
-
Recenze: Samsung Galaxy A56 – jaký je jeden z nejoblíbenějších smartphonů?
-
Recenze: Xiaomi Poco F7 Ultra – elitní výkon, parádní cena, ale jedna slabina
-
Recenze: AOC Q27G3XMN – herní Mini LED jako plnohodnotná levnější náhrada OLED