Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Nová služba pro Android: Google uživatelům nabízí více kontroly nad zobrazováním reklamy

Jiří Palyza 26.10.2022

Uživatelům Androidu Google brzy nabídne novou funkci, My Ad Center. Lidé tak konečně získají lepší možnosti v oblasti nastavení zobrazování reklam.

Kapitoly článku

Připravovaná služba už byla oznámena v květnu, nyní Google informoval, že zahájil její globální uvolňování. Cílem novinky je uživatelům poskytnout nástroj pro přímou kontrolu nad tím, jak firma využívá uživatelská data pro zobrazování reklam ve vyhledávání, na YouTube a Google Discover (lokalizováno jako Google Objevit).

Uživatelé si budou moci vybrat z řady témat, která je zajímají a u kterých by jim reklama nevadila. Funkce "My Ad Center" půjde spustit prostřednictvím nabídky se třemi tečkami, která se zobrazuje u reklam ve vyhledávání a dalších službách.

Zobrazování ve službách Google: i přizpůsobené reklamy půjde nadále blokovat

myadcentre

Google zahájil globální uvolňování funkce "My Ad Center". Jejím prostřednictvím si uživatelé budou moci nastavit vlastní preference u zobrazování reklam. | Zdroj: Nathana Rebouças/Unsplash

Uživatelé budou samozřejmě mít i nadále možnost personalizované reklamy zcela vypnout. Pak se nebudou zobrazovat ani reklamy, které by odpovídaly vlastním zájmům.

Kromě toho mají uživatelé Androidu také možnost nastavit si, aby se některá vybraná témata naopak v reklamách zobrazovala minimálně. Patří mezi ně například alkoholické nápoje, hazardní hry, nebo produkty pro zeštíhlení. Doposud to šlo nastavit pouze na YouTube anebo pro zobrazování přímo na displeji. Nově to půjde i ve vyhledávání a v kanálu Objevit.

Zdroj: AndroidCentral


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud