Menu

HP rozbila své vlastní tiskárny aktualizací firmwaru

23.05.2023 14:26 | Pavel Trousil + Přidat komentář
HP rozbila své vlastní tiskárny aktualizací firmwaru

HP rozbila své vlastní tiskárny aktualizací firmwaru | foto: Midjourney (vygenerováno pomocí AI)

Aktualizace firmwaru způsobila, že několik modelů tiskáren HP OfficeJet bylo několik týdnů nepoužitelných. Nedávná aktualizace firmwaru totiž nechtěně způsobila, že mnoho uživatelů teď má zařízení, která netisknou a zobrazují pouze obávanou modrou obrazovku.

Na problém s aktualizací tiskáren upozornil už v sobotu server Bleeding Computer. Fóra podpory společnosti HP jsou v současné době plná zpráv od uživatelů, kteří si stěžují, že jejich tiskárna přestala fungovat a že její displej zmodral a zobrazil se chybový kód "83C0000B ". Problém se objevil již 8. května. Podle serveru Bleeping Computer se problém týká majitelů tiskáren OfficeJet 902x.

blue-nahled

Modrá obrazovka na tiskárně HP. | Zdroj: Bennyboos



Společnost HP sdělila, že problém se týká "omezeného počtu" uživatelů, ale vlákna podpory ukazují, že problém zasahuje desítky zákazníků v USA, Austrálii, Francii, Německu, Nizozemsku, na Novém Zélandu nebo v Polsku.

Není jasné, co přesně bylo důvodem pro aktualizaci firmwaru, která tiskárny HP poškodila. Stránky podpory pro tiskárny řady 9020e a 9025e zdůrazňují pouze to, že tyto modely používají tolik diskutované dynamické zabezpečení HP. Společnost HP používá Dynamic Security k tomu, aby zabránila tiskárnám pracovat s inkoustovými kazetami jiných značek než HP.

Jediný způsob, jak se uživatelé mohli vyhnout tomuto problému, bylo odpojit tiskárnu od internetu.  HP doporučuje zákazníkům, aby tak učinili, dokud nebude problém odstraněn, informoval server Bleeping Computer. To není dobrý postoj k automatickým aktualizacím firmwaru, které mají zákazníkům zajistit, že jejich zařízení zůstane bezpečné a funkční bez jejich většího úsilí.

Zdroj: Bleeding Computer, HP fórum, HP fórum, Bennyboos

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

    Šílené

    Mám dvě tiskárny od HP a obě v háji, nic nefunguje. Podpora HP se mi neozvala ani po měsíci. Využil jsem podporu MS a paní byla úplně v háji. Prostě to nejde mi řekla. Takže mi nezbývá než čekat až se někdo ozve a pomůže mi. Dokumenty netisknu již měsíc. Už z nich nám nervy

    Reagovat na komentář

    Blázni scaner tisk ok

    Soused mě má plné zuby pořád chodi šťourat ,měsíc? Oskenuju a týden nic nepotrebuji , zapnu a znovu
    Taky mám dojem chtějí ať koupím novou

    Reagovat na komentář

    To není u HP poprvé

    Opakovaně jsem zažil problémy s HP LJ 1102. Vždy po aktualizaci. Hodina hledání řešení na různých fórech, nalezení těch správných ovladačů a vše opět funkční.
    Má takto vypadat práce s tiskárnou?
    Je ta tiskárna pro uživatele nebo je tomu naopak?

    Reagovat na komentář

    Záměr?

    To oni schválně, aby jste si koupili novější model :-D

    Reagovat na komentář

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení