Tým Kasa.cz se při vývoji provizní platformy rozhodl jít cestou maximální jednoduchosti a uživatelské přívětivosti. K tomu, aby se člověk zapojil do systému, není třeba žádných programátorských ani vývojářských zkušeností. Stačí se jednoduše zaregistrovat na http://provize.kasa.cz, vybrat si produktovou oblast a požadované rozměry inzerátu a vygenerovaný kód vložit na příslušné místo na svém webu. Od této chvíle se partnerovi započítává z každého nákupu uskutečněného na základě této reklamy příslušná provize, která se dle kategorie zboží pohybuje v rozmezí od 1 do 6 % z ceny zakoupeného zboží bez DPH. Provize je splatná vždy na základě vystavené faktury, pro fyzické osoby i na základě výpisu z provizního systému, pokud se však nejedná o částku vyšší než 20 000 Kč ročně.
Provozovatel může mít spuštěných více kampaní, avšak pouze na stránkách, které nejsou v rozporu s právním řádem České republiky, s pornografickým obsahem, nebo obsahem, který by mohl poškodit dobré jméno Kasa.cz a jejích obchodních partnerů.
Galerie: Kasa.cz spouští provizní systém
Další fotogalerie
Internetové nákupní centrum Kasa.cz spustilo provizní systém, který umožňuje inzertním partnerům, webovým serverům a bloggerům profitovat z prodejů uskutečněných na základě reklamy umístěné na jejich stránkách.
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit
doporučujeme
Novinky
-
Televizní ovladače už jsou pasé. Tohle je mnohem praktičtější technologie
-
Kde se nejčastěji „půjčuje“ Wi-Fi od sousedů – Překvapí vás, v které zemi to je
-
EU chystá další regulaci: Po USB portech si posvítí i na nabíječky, routery či monitory
-
NASA vyfotila dalekého cestovatele z jiné galaxie: Takto jej dosud nikdo neviděl
Testy a žebříčky
bezpečnost
-
Nenápadná rozšíření prohlížečů Chrome a Edge čekala roky: Pak nakazila 4,3 milionu počítačů spywarem
-
Půjčujete dětem telefon? Stačí chvilka nepozornosti a je pozdě
-
Evropský boj o šifrování: Zasáhne komise do soukromí online komunikace?
-
Obří díra ve WhatsAppu: Kdokoliv mohl zjistit vaše telefonní číslo