Menu

Lunchtime.cz: nový design

16.06.2014 19:57 | Karel Kovar + Přidat komentář
Lunchtime.cz: nový design

Lunchtime.cz: nový design | foto: CHIP

Lunchtime.cz, rozcestník pro všechny, kteří hledají ten nejlepší oběd ve svém okolí, změnil tvář. Díky novému designu je hledání restaurací a jejich denních nabídek zase o hodně jednodušší.

Při navrhování nového Lunchtime měli designéři hlavní cíl: přehlednost a jednoduchost. Vše zbytečné muselo pryč a důležité naopak vystoupilo do popředí. Nový Lunchtime tak klade důraz na vyhledávání denních menu, tedy funkci, kterou využívá 70 % návštěvníků tohoto webu.

„Během necelých šesti let fungování Lunchtime.cz jsme vymysleli mnoho vychytávek a pak testovali, o co mají návštěvníci i restauratéři zájem. Na novém Lunchtime jsme zachovali jen ty, které jsou opravdu žádané, na prvním místě tedy hledání denních menu restaurací," vysvětluje Igor Třeslín, zakladatel Lunchtime.cz.

Vyhledat lze i stálé menu podniků, kontaktní údaje a otevírací dobu. Novou funkcí je i přímá online rezervace u vybraných podniků. Během několika měsíců přibudou rozvozy, které bude rovněž možné objednat přímo na Lunchtime. A nabídka podniků se rozšíří i o snídaňová menu, pokud je nabízejí. Postupem času bude také možné hodnotit nejen samotné podniky, ale i konkrétní menu či dokonce jídlo. Chystá se i nová mobilní aplikace.

Lunchtime.cz měsíčně navštíví 460 000 unikátních uživatelů z celého Česka. Denně na něj přes 3000 restaurací z více než 60 měst České republiky přidává polední menu. www.lunchtime.cz

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

    Možná pro návštěvníky jednoduší a žádanější, ale pro hospodský složitější a pro naší restauraci vypadly věcí, které jsme denně používali.

    Reagovat na komentář

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení