Zákazníkům bude k dispozici 2 625 kombinací hlavních služeb, ze kterých si mohou sestavit svůj ideální tarif a cena se jim vždy přizpůsobí. Pro lepší orientaci mezi nimi nabízí Vodafone deset inspirativních příkladů, které připravil a otestoval ve spolupráci se svými zákazníky s různými potřebami. Každý si na jejich základě může doladit kombinaci, která mu nejvíce vyhovuje. Všichni zákazníci si také mohou snadno, bezplatně a opakovaně kombinaci tarifů měnit podle svých aktuálních potřeb. 
Tarif na míru si zákazníci mohou sestavit z následujících komponent:
•    1 - 4 oblíbená čísla v síti, kterým budou volat  a SMSkovat neomezeně. 
•    1 -  4 oblíbená čísla ze všech sítí, kterým budou volat a SMSkovat neomezeně. 
•    Počet volných minut do všech sítí.  
•    Počet volných SMS do všech sítí. 
•    Datový tarif. 
•    Firemní zákazníci si mohou aktivovat neomezené volání a SMS v rámci firmy. 
Novinky:
•    Nejvýhodnější neomezené volání a navíc neomezené SMS.
•    Zákazník se nemusí přizpůsobovat.
•    Nastaví si tarif na míru a může si jej kdykoliv změnit.
•    Tarify bez úvazku – tarifní prázdniny.
•    Nabídka platí pro nové i stávající zákazníky.
•    Nejvýhodnější tarifikace na trhu: 60+1.
Každý zákazník, který si bude svůj účet spravovat přes internet, navíc získá 10% slevu Po svém na celou svoji měsíční útratu. Zákazníci Tarifů na míru budou mít zároveň přednastavené elektronické vyúčtování. 
S uvedením Tarifů na míru dochází zároveň ke zvýhodnění dotační politiky telefonů v portfoliu Vodafonu. Výše dotace se nově určuje celkovou měsíční útratou za poplatky za všechny služby s měsíčním paušálem, tedy včetně datových. Dosud se dotace určovala podle útraty pouze za hlasové služby. 
Nabité tarify a tarif Odepiš si po uvedení nových Tarifů na míru 6. 3. budou moci aktivovat pouze firemní zákazníci s písemnou smlouvou. 
Více informací naleznete od 6. 3. 2010 na: http://www.vodafone.cz/osobni/tarify_ceny/na_miru.htm