Tip: Konec otravných upozornění na restart
Většina aktualizací operačního systému Windows 11 se instaluje na pozadí a poznáte je pouze…
Průzkum: klasické telefony mizí, IP telefony využívá každá třetí firma | foto: CHIP
Společnost GFI Software zveřejnila výsledky průzkumu mezi partnery řešení Kerio provedeného v září 2017. Z výsledků vyplývá, že nejvyužívanější telefonní platformou jsou v českých SMB firmách mobilní telefony, které společně s VoIP telefonií rychle vytlačují z podniků klasické telefonní linky.
Důvodem nasazování IP telefonů jsou především výhodnější provozní náklady, bohatší funkčnost a možnosti integrace s podnikovou IT infrastrukturou.
Telefonní hovory jsou po elektronické poště druhým nejvyužívanějším kanálem pracovní komunikace, když jsou v mnoha oblastech jako například v oblasti řízení vztahů se zákazníky nezastupitelnou komunikační alternativou. SMB firmy dnes upřednostňují VoIP ústředny, které lze snadno propojit s CRM a jinými systémy a poskytují pokročilé funkce typu směrování, záznamu a evidence hovorů, konferenčních hovorů, posílání hlasových zpráv do e-mailu, nebo integrace s mobilními telefony typu iOS či Android.
Hlavní zjištění průzkumu:
• Největší poptávka mezi zákazníky produktů Kerio je aktuálně po řešeních komunikace (72 %).
• V oblasti pracovní komunikace nejvíce využívají e-maily (100 %), telefonní hovory (58 %) a osobní setkání (21 %), chat či sociální sítě jen minimálně.
• Telefonní infrastruktura využívaná pro pracovní hovory zahrnuje mobilní telefony (u 95 % firem), stolní telefony (47 %), IP telefony (39 %) a Skype (5 %).
„Jak se říká, jeden telefonní hovor vydá za deset e-mailů, a podnikání velké části SMB firem je na telefonování závislé,“ řekl Zdeněk Bínek, zodpovědný za prodej řešení GFI Software v České republice a na Slovensku. „Moderní VoIP telefonní systémy eliminují hranici mezi IT a komunikačním světem a efektivnější hlasová komunikace spolu s možností telefonovat odkudkoliv za minimální provozní náklady je důvodem, proč klasické telefony rychle mizí z našich pracovních stolů – buďto úplně, nebo je nahrazují IP telefony.“
GFI Software nabízí v segmentu telefonie Kerio Operator, systém telefonní ústředny založený na protokolu VoIP, který poskytuje výkonné a současně cenově dostupné funkce hlasové a obrazové komunikace vhodné pro malé a středně velké firmy. Kerio Operator využívá stávající počítačovou síť a standardní protokol Session Initiation Protocol (SIP).
Většina aktualizací operačního systému Windows 11 se instaluje na pozadí a poznáte je pouze…
Rozšířené možnosti spouštění Windows, včetně nouzového režimu, jsou skvělým pomocníkem při…
Mnoho webových služeb vyžaduje pro to, abyste je mohli naplno využívat, registraci. Čím…
Jednou z novinek obsažených v systému Windows 11 22H2 je možnost lépe si přizpůsobit nabídku…
Miliardový čínský obr, Alibaba, plánuje restrukturalizaci. Rozhodnutí přichází v době, kdy…
Podobně jako i jiní poskytovatelé služeb, také herní gigant Steam ohlásil ukončení podpory…
Security Copilot je název nového bezpečnostního asistenta podobného ChatGPT, který využívá…
Téma ChatGPT rezonuje technologickým světem. Nyní byla v App Store zveřejněna aplikace,…