Otázky mohou uživatelé profilu Sony Ericsson Czech Republic klást ve speciální záložce s názvem Help Desk. Zodpovězení dotazů bude probíhat v co nejkratším časovém horizontu s výjimkou víkendů, kdy je provoz této on-line podpory omezen. Fanouškům však i nadále zůstává možnost využívat zeď pro komunikaci s ostatními či pro sdílení zajímavých novinek a obsahů týkajících se společnosti či produktů Sony Ericsson. Zavedení této nové služby je jedním z dalších kroků rozšíření komunikace značky Sony Ericsson s uživateli sociálních sítí, kde například na českém Facebook profilu již přesáhla hranici 15 000 fanoušků.
Galerie: Sony Ericsson: Technická podpora na Facebooku
Další fotogalerie
Společnost Sony Ericsson spustila tento měsíc pro své fanoušky na oficiálním českém Facebook profilu Sony Ericsson Czech Republic unikátní službu Help Desk. Tato nová aplikace umožňuje snadný přístup k technické podpoře pro spolehlivé zodpovězení jakýchkoliv dotazů týkajících se přístrojů Sony Ericsson. Doplňuje tak již dlouhodobě využívanou technickou podporu přes telefon a e-mail.
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit
5 foto
video
8 foto
doporučujeme
Novinky
-
Televizní ovladače už jsou pasé. Tohle je mnohem praktičtější technologie
-
Kde se nejčastěji „půjčuje“ Wi-Fi od sousedů – Překvapí vás, v které zemi to je
-
EU chystá další regulaci: Po USB portech si posvítí i na nabíječky, routery či monitory
-
NASA vyfotila dalekého cestovatele z jiné galaxie: Takto jej dosud nikdo neviděl
Testy a žebříčky
bezpečnost
-
Nenápadná rozšíření prohlížečů Chrome a Edge čekala roky: Pak nakazila 4,3 milionu počítačů spywarem
-
Půjčujete dětem telefon? Stačí chvilka nepozornosti a je pozdě
-
Evropský boj o šifrování: Zasáhne komise do soukromí online komunikace?
-
Obří díra ve WhatsAppu: Kdokoliv mohl zjistit vaše telefonní číslo