Menu

Sony Ericsson: Technická podpora na Facebooku

26.04.2011 11:44 | Redakce Chip + Přidat komentář
Sony Ericsson: Technická podpora na Facebooku

Sony Ericsson: Technická podpora na Facebooku | foto: CHIP

Společnost Sony Ericsson spustila tento měsíc pro své fanoušky na oficiálním českém Facebook profilu Sony Ericsson Czech Republic unikátní službu Help Desk. Tato nová aplikace umožňuje snadný přístup k technické podpoře pro spolehlivé zodpovězení jakýchkoliv dotazů týkajících se přístrojů Sony Ericsson. Doplňuje tak již dlouhodobě využívanou technickou podporu přes telefon a e-mail.

Otázky mohou uživatelé profilu Sony Ericsson Czech Republic klást ve speciální záložce s názvem Help Desk. Zodpovězení dotazů bude probíhat v co nejkratším časovém horizontu s výjimkou víkendů, kdy je provoz této on-line podpory omezen. Fanouškům však i nadále zůstává možnost využívat zeď pro komunikaci s ostatními či pro sdílení zajímavých novinek a obsahů týkajících se společnosti či produktů Sony Ericsson. Zavedení této nové služby je jedním z dalších kroků rozšíření komunikace značky Sony Ericsson s uživateli sociálních sítí, kde například na českém Facebook profilu již přesáhla hranici 15 000 fanoušků.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů a užitím pro marketingové účely vydavatelství Burda International CZ s. r. o.