Tip:volně dostupný editor fotografií provede hromadné úpravy
Chcete převést větší množství fotografií z dovolené do jiného formátu, změnit jejich velikost…
Vylepšete své webové stránky pomocí analytického startupu | foto: CHIP
Jak se doopravdy chovají návštěvníci webových stránek? Situaci na trhu chce změnit český startup Zeerat.com.
Webový analytický nástroj na adrese Zeerat.com se dočkal velkých změn.
Kam koukají, jak pohybují myší a proč nedělají to, co jejich tvůrci zamýšleli? Z běžné analytiky se toho lze dopátrat jen těžko. Nově vydaná verze aplikace nabízí vylepšené generování map kliknutí (tzv. heatmap), propracovanější nahrávky aktivity uživatelů a přibylo hodnocení stránek formou skóre.
Víme, co se děje v nahraném videu: Timeline akcí ukazuje každý krok uživatele!
Nahrávání návštěv uživatelů do videa je pro Zeerat klíčovou funkcí. Přehrávání nahraných videí nově doprovází časová osa akcí vedle videa. Jedná se o vizualizaci toho, jak šly jednotlivé kroky na videu po sobě. V ose je zaznamenáno každé kliknutí, vyplnění formuláře, přechod na stránku apod. V praxi tak lze nyní snadněji prohlížet, co se ve videu stalo zajímavého i bez nutnosti sledovat jej od začátku.
Klikáním na jednotlivé akce poté lze video přepínat právě do okamžiku, kdy v něm došlo k něčemu důležitému, což opět zrychluje práci s analytickým nástrojem.
Aplikace Zeerat.com se dočkala kompletního redesignu, při kterém došlo ke zjednodušení uživatelského rozhraní. Majitelé stránek tak mohou rychleji přejít k analýze chování návštěvníků.
Díky pokročilým filtrům lze třídit uživatele podle ID, emailu, doby strávené na stránce, navštívené stránky apod. Obzvlášť užitečné je filtrování uživatelů, kteří vyplnili na stránkách nějaký formulář, zadali email, během jejich návštěvy došlo k chybě, nebo naštvaně klikali na prvky na stránce. Každý si tedy zobrazí pouze to, co jej doopravdy zajímá a nemusí se prodírat stovkami videí, jako je tomu často u konkurenčních nástrojů na trhu.
Novinkou jsou i hodnoty skóre u stránek, které mají naměřených 100 a více návštěv. Hodnota ukazuje, jak s navštívenou stránkou uživatelé interagují a ovlivňují ji ukazatele, jako je počet interakcí končících chybou na stránce, nebo počet kliknutí, po kterých se nestalo nic (tzv. mrtvý klik).
Tyto a několik dalších hodnot vsazených do našeho vzorce ukazují uživateli výsledek informující o tom, zda jsou na stránkách nějaké problémy. Jedná se vlastně o ukazatel, zda (a jak velký) má stránka potenciál pro zlepšení.
Heatmapa je mocný nástroj, který uživatelům už od počátků Zeeratu pomáhá optimalizovat webové stránky podle chování návštěvníků.
To, co ještě nedávno bylo možné pouze vizuálně hodnotit, je nyní podloženo konkrétními čísly. Funkcí, kterou nepochybně ocení majitelé e-shopů, je poté možnost shlukování vícero heatmap do jedné. Jste e-shop a chcete vylepšit produktovou stránku? Právě s tím vám spojení více stránek do jedné heatmapy skvěle pomůže.
Novou verzi aplikace mají od této chvíle aktivní všichni stávající uživatelé napříč všemi plány.
Bezplatnou registraci můžete bleskově provést na adrese app.zeerat.com/sign-up.
Chcete převést větší množství fotografií z dovolené do jiného formátu, změnit jejich velikost…
Rozpracované projekty, závěrečné zprávy, dopisy – stačí jedno nepozorné kliknutí a data jsou…
Do operačního systému Windows 10 je plně integrována cloudová služba OneDrive. Co když ale…
Stejně jako mnoho jiných prohlížečů má i Microsoft Edge integrovanou funkci na správu…
Ukazují to data agentury NMS Market Research o postoji Čechů k umělé inteligenci. Jen 15…
Více než 1100 podpisů od vlivných technologických podnikatelů a expertů se připojilo k…
Evropský parlament odhlasoval přísnější pravidla pro online nakupování. Na co se uživatelé…
Miliardový čínský obr, Alibaba, plánuje restrukturalizaci. Rozhodnutí přichází v době, kdy…