Menu

YouTube kopíruje Twitter a TikTok: uživatelé se mohou těšit na novou funkci

25.10.2022 09:00 | Jiří Palyza + Přidat komentář
YouTube kopíruje Twitter a TikTok: uživatelé se mohou těšit na novou funkci

YouTube kopíruje Twitter a TikTok: uživatelé se mohou těšit na novou funkci | foto: CardMapr.nl/Unsplash

Oblíbená videoplatforma YouTube oznámila novou funkci. Jde o takzvané "handles", popisovače, které už známe z jiných sociálních médií; například TikToku nebo Twitteru.

Google zavádí na své streamovací videoplatformě identifikátory (handles), které mají uživatelům pomoci s lepší identifikaci kanálů a interakce s nimi. Tyto popisovače, jak je nazývá sám YouTube, už známe především z Twitteru. Příkladem je forma odkazu: @jméno_uživatele. Na rozdíl od běžných názvů kanálů budou tyto ukazatele jedinečné. Mají se objevit jak na stránkách kanálu, tak i v krátkých videích – Shorts.

Popisovač se stane součástí URL adresy vašeho kanálu. Ve většině případů to bude personalizovaná adresa URL. Popisovač budete moci použít i ke směrování uživatelů vně YouTube na svůj kanál.

Pokud například budete mít popisovč @moje_firma, URL adresa kanálu bude https://youtube.com/@moje_firma.

YouTube získává novou funkci: co od ní uživatelé mohou očekávat

| Zdroj: YouTube/Handles on YouTube

Nové popisovače mohou návštěvníci služby mimo jiné využívat k odkazování na ostatní uživatele v komentářích, příspěvcích v komunitě nebo i v názvech videí. Pro tvůrce obsahu by to měl být další způsob, jak zvýšit svou viditelnost a oslovit nové cílové skupiny.

Funkce bude postupně rozšířena mezi všechny uživatele v průběhu následujících týdnů. Velké kanály se dostanou na řadu dříve, než běžní uživatelé.

Zdroj: Blog YouTube, YouTube.com/handle

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení