Tip: Microsoft brzy odstraní nejméně užitečnou složku ve Windows, sami to můžete udělat už nyní
V Průzkumníku souborů si můžete zakládat adresáře a uspořádávat strukturu souborů dle libosti…
ZOOT je již na českém trhu déle než rok. Počet aktivních registrovaných uživatelů je 133 000 a počet fanoušků na Facebooku překročil 18 000.
ZOOT se tak stává výběrem toho nejlepšího ze světa módy, bytového designu, krásy, ale i tzv. gadgets neboli hraček pro dospělé. Jednoduše na ZOOTu můžete udělat radost sobě, ale i svým nejbližším.
Výběry pro každou kategorii sestavuje především ze zahraničních zdrojů tým redaktorů. V případě nákupu si registrovaný uživatel ZOOTu si může být jistý, že značkové zboží nakupuje za nejlepší možnou cenu (ceny zboží každý den kontroluje robot přímo na cenových srovnávačích).
A proč změna konceptu? Na to odpovídá Ladislav Trpák, spoluzakladatel ZOOTu, takto:
„Nebudeme si nic namlouvat. Původní idea propojení značek a fanoušků je sice idealisticky krásná, tvrdě však narážela na neochotu značek pro své fanoušky opravdu NĚCO dělat. Svoje rezervy měla i řada prvků v ZOOTu - například nastavování zájmů pomocí terče. Klasický příklad inovace, která je hůře použitelná. Navíc nás ze začátku trápily problémy s rychlostí, kdy jsme každému uživateli sestavovali stránky „na míru", tj. podle jeho profilu. A další dětské nemoci…
Od značek jsme se dostali k agregaci té nejzajímavější nákupní inspirace v Čechách i v zahraničí. Zde se bohužel objevil problém, že se naši uživatelé ztrácejí na straně partnerského e-shopu a často tak nedokončí objednávku. V zahraničí se navíc čeští uživatelé často nakupovat bojí.
Zároveň se ale ukázal zajímavý fenomén českého trhu. V oblasti módy vlastně není kde nakupovat online. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli, že budeme uživatele nejen směrovat do ostatních e-shopů, ale že si módu budou moci nakoupit přímo u nás. S tím souviselo i vybudování skladu v pražských Holešovicích (aby zákazník nemusel dlouho čekat na vyřízení objednávky) a zúžení záběru ZOOTu jen na lifestyle - to jest zmíněná móda, péče o tělo a duši, bydlení a design a hi-tech. To jsou kategorie, které v původním ZOOTu nejlépe fungovaly a generovaly většinu objednávek. Nový ZOOT prošel několika týdenním testováním a jeho výsledky jsou velmi pozitivní: přes prázdniny se počet objednávek zdvojnásobil. V posledním kvartálu bychom pak chtěli i bez masivních investic do reklamy vykázat trojnásobné zvýšení obratu.“
Nakupování je nově doplněno profilací, kde uživatel formou několika obrázků odpoví na pár jednoduchých otázek týkajících se jeho stylu a preferencí. Na základě těchto odpovědí pak najdeme jeho styl. Následně podle svého chování na ZOOTu uživatel automaticky získává nabídky vybrané jemu na míru.
Registrací a profilací získává navíc uživatel i lepší, klubové ceny. V ZOOTklubu (http://klub.zoot.cz/) uživatel najde jak výrazně levnější značkové zboží (často je o více jak 50 % levnější než je jeho doporučená maloobchodní cena), tak i originální limitované kolekce, především českých návrhářů a designerů. Daná kolekce se prodává za výhodných podmínek jen omezenou dobu – obvykle 7-14 dní. Díky vlastnímu skladu je zboží u zákazníka obvykle do deseti dnů a není problém s jeho vrácením v případě, že nesedne.
V Průzkumníku souborů si můžete zakládat adresáře a uspořádávat strukturu souborů dle libosti…
Každý uživatel, který tráví hodně času surfováním na internetu, produkuje nejen datové smetí,…
Microsoft postupně vylepšuje možnosti úpravy vzhledu Windows 10. Uživatelé si tak mohou stále…
V nejnovější verzi svého mobilního operačního systému Google přidal k nabídce vypínacího…