Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Prestigio spouští zákaznickou podporu pro Českou republiku

redakce 07.11.2013

Společnost Prestigio spustilo 1.11.2013 zákaznickou linku pro Českou republiku. Společnost Prestigio, mezinárodní výrobce elektroniky zkvalitňuje péči o své zákazníky. Od 1.11.2013 spouští zákaznickou  linku pro Českou republiku.

Linka technické podpory je dostupná v pracovních dnech od 8:30 do 17:00. Vyškolení pracovníci technické podpory jsou připraveni pomoci  při jakýchkoliv potížích  s nastavením produktů, technickými problémy a poradí i při výběru produktů.  V případě, že zákazníci zavolají mimo provozní dobu a zanechají svůj kontakt, pracovníci zákaznické linky je budou kontaktovat následující den.

prestigio

Prestigio spouští telefonickou podporu

Zákaznické centrum se nachází v Praze, kde sídlí i vývojový tým značky, zodpovědný za programování softwaru a firmwaru. Spuštění telefonické linky je tak přirozeným posunem ve službách společnosti v rámci zkvalitňování produktové a technické podpory.

call-centrum


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud