Přejít k hlavnímu obsahu

Rychlejší psaní e-mailů pomocí šablon

redakce 25.12.2015
info ikonka
Zdroj:

Komunikace pomocí e-mailu patří v současnosti k nejčastějším. Typické také je, že nezanedbatelné procento (především pracovních) zpráv má celou řadu identických prvků. Nejen pracovně vytíženým uživatelům se tak může hodit využití šablon.

Aby bylo možné takovouto praktickou šablonu vytvořit, musíte nejprve vytvořit typický e-mail. Před jeho odesláním ale nejprve použijte příkaz »Office ï Uložit jako«. V následujícím dialogu změňte typ souboru na »Šablona Outlook«. Při ukládání se cílová složka automaticky změní na složku pro šablony. Nyní zadejte název nového souboru OFT a klepněte na tlačítko »Uložit«. Poté můžete e-mail odeslat tak, jak potřebujete.

V budoucnu poté můžete psát podobné nové e-maily mnohem rychleji s využitím vlastní šablony. V rámci standardního nastavení je ta ale skryta v moři nabídek.

Nejprve klikněte na šipku v pravé části příkazu »Nová« a v nabídce, která se objeví, vyberte položku »Zvolit formulář«. Ve stejnojmenném okně nyní v sekci »Oblast hledání« vyberte variantu »Uživatelské šablony v systému souborů«. V nich označte svou uloženou šablonu a klikněte na »Otevřít«. Dopis poté můžete upravit podle svých potřeb a bleskurychle odeslat.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme