Menu

Apple zase zpřísňuje: Pro uživatelé zařízení Apple TV je teď iPhone povinný

18.01.2023 09:31 | Josef Mika + Přidat komentář
Apple zase zpřísňuje: Pro uživatelé zařízení Apple TV je teď iPhone povinný

Apple zase zpřísňuje: Pro uživatelé zařízení Apple TV je teď iPhone povinný | foto: Obr.: Unsplash/Omid Armin

Používání Apple TV je stále složitější. S novou aktualizací systému se diváci setkávají s novými omezeními a ke zprovoznění potřebují iPhone.

Každý, kdo vlastní chytré hodinky, potřebuje k jejich používání iPhone. Jak uvádí server 9to5Mac, nyní má být těsněji spjata s ekosystémem Apple další služba.

Až donedávna mohli uživatelé používat Apple TV zcela nezávisle na ostatních zařízeních Apple. Streamovací zařízení fungovalo tedy nezávisle. To už neplatí. Od nedávné aktualizace tvOS musí mít uživatelé iPhone nebo iPad, aby mohli přijmout podmínky služby iCloud. Na jednom z těchto zařízení je také nutné aktualizovat nastavení Apple ID. To znamená, že vám nestačí už ani MacBook.

Potřebujete iPhone: Apple TV už není nezávislé zařízení

Uživatelé mohou stále většinu věcí provádět i nezávisle na ostatních zařízeních: Například instalace aplikací a nákupy. Správu Apple ID lze i nadále provádět prostřednictvím webového prohlížeče. Od systému tvOS 16 však některé úkoly už nezvládnete bez zařízení se systémem iOS.

Uživatelé na Twitteru upozorňují na poněkud frustrující omezení Apple TV: „Vlastním Apple TV. Nevlastním žádné jiné zařízení Apple. Ani jedno. Při každém spuštění Apple TV se zobrazí tato výzva. Co mám teď dělat?“

Protože Apple TV neumožňuje uživatelům přijmout podmínky jako obvykle, musí si zakoupit zařízení se systémem iOS. Apple TV proto už nelze považovat za samostatné zařízení.

Zdroj: 9to5mac.com

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení