Jak funguje „kalkulačka mentálního věku“
Projekt vznikl u příležitosti letošního 200. výročí České spořitelny. Pod heslem #silnějšíbudoucnost chce banka ukázat, že skutečný věk nevypovídá o tom, jak člověk přemýšlí. Klidně může být někdo v seniorském věku, a přesto má energii i přístup typický pro mladší generace.
A naopak – mladý člověk může mít životní postoje jako dávno usazený důchodce. Online nástroj vám položí dvacítku jednoduchých otázek týkajících se práce, volného času nebo reakcí na běžné životní situace. Z výsledků pak spočítá, zda je vaše uvažování svěží a mladistvé, nebo spíše usedlé a konzervativní.
Je dobré brát kalkulačku s nadsázkou – nejde o žádnou vědeckou metodu měření mentálního věku. Spíše pobaví a nabídne zajímavé zamyšlení nad vlastním přístupem k životu. Pokud si ji chcete vyzkoušet, stačí navštívit kalkulacka.silnejsibudoucnost.cz.
Na kampani pro největší bankovní společnost u nás se podílela reklamní agentura VML. „Mindset kalkulačka vám zabere jen chviličku a třeba zjistíte, že váš přístup k životu a pohled na svět okolo odpovídá úplně jinému věku, než je váš skutečný. Navíc vám kalkulačka doporučí i knížky a filmy, které by vám s ohledem na výsledek mohly sednout,“ cituje e15 ředitele agentury VML Tomáše Novotného.
Zdroj: Silnější budoucnost, e15
Mindset Kalkulačka
snímek obrazovky, Jakub Fišer / Chip
Mindset Kalkulačka
snímek obrazovky, Jakub Fišer / Chip
Mindset Kalkulačka
snímek obrazovky, Jakub Fišer / Chip
PŘEJÍT DO GALERIE
(5 FOTOGRAFIÍ)