Menu

Kaspersky Lab poskytuje čísla kyberhrozeb v reálném čase

16.07.2014 17:44 | Karel Kovar + Přidat komentář
Kaspersky Lab poskytuje čísla kyberhrozeb v reálném čase

Kaspersky Lab poskytuje čísla kyberhrozeb v reálném čase | foto: CHIP

Společnost Kaspersky Lab spustila webový portál, na němž je možné sledovat statistická data kybernetické bezpečnosti. Data pocházejí z celého světa v reálném čase a ukazují, co se na webu děje a jakým hrozbám uživatelé čelí.

Informace na adrese kaspersky-cyberstat.com se soustředí zejména na to, jaký je v současnosti nejaktivnější malware a jaké škody může způsobit. Uvádí hodnocení nejrozšířenějších hrozeb, seznam zemí nejčastěji napadených v uplynulém měsíci a počet různých vzorků malwaru detekovaného v daný den.

Data jsou doplněna statistickými informacemi o celkovém počtu internetových uživatelů po celém světě, množství zaslaných e-mailů v uplynulém roce, počet postů na blozích nebo tweetů v posledních 24 hodinách. Návštěvníci webu se také dozvědí, kolik se v daný den prodalo mobilů, kolik stránek bylo napadeno hackery apod.

Statistické údaje na portálu pocházejí částečně z cloudové služby Kaspersky Security Network, která poskytuje informace o nových hrozbách detekovaných produkty Kaspersky lab v reálném čase, a částečně z dalších zdrojů, zejména z online statistických služeb worldometers.info a realityclock.com.

Informace o nových kybernetických hrozbách jsou zpracovány antivirovými analytiky společnosti Kaspersky Lab po celém světě. Jelikož experti pracují v různých časových zónách, probíhá skenování webu nepřetržitě.

Na webu je možné si virtuálně projít i antivirovou laboratoř Kaspersky Lab v Moskvě nebo si prohlédnout interaktivní mapu kybernetických hrozeb ve 3D.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení