Menu

Kaspersky pro hráče on-line her

21.12.2014 20:14 | Karel Kovar + Přidat komentář
Kaspersky pro hráče on-line her

Kaspersky pro hráče on-line her | foto: CHIP

Kaspersky Lab v současnosti eviduje čtyři miliony různých škodlivých programů, které útočí výhradně na hráče videoher. Jak se mohou bránit?

Jednou z nejrozšířenějších metod kybernetických zločinců ve světě online her je sociální inženýrství, zejména phishing.  Ačkoli se mohou zdát jasné a triviální, následující bezpečnostní doporučení analytiků pro hráče her se ukázala jako nejefektivnější:

  • Neklikejte ani neotvírejte žádné nabídky, které se zdají až příliš výhodné, ať už dorazí e-mailem či na sociálních sítích. Pokud nabídka vypadá jako oficiální, zkontrolujte si, zda je důvěryhodná. V případě pochyb nezadávejte žádné osobní údaje a raději kontaktujte samotnou společnost.
  • Používejte silná hesla a na každý herní účet mějte jiná. Zvažte využití správce hesel.
  • Buďte opatrní při navazování nových přátelství v kybernetickém prostoru, zejména v hráčských diskuzích.
  • Stahujte hry jen od autorizovaných prodejců a distributorů. Nejde jen o legálnost, ale i o to, že existuje nebezpečí stažení malwaru společně s nelegálním souborem.

 Před svátky nabízí Kaspersky Lab hráčům speciální balíček – Kaspersky Internet Security – multi-device 2015 se sadou hracích karet HearthStone od Blizzard. Hearthstone je bezplatná karetní digitální strategie, v níž si hráči můžou vybrat mezi devíti hrdiny Warcraft a hrát kartami, s nimiž lze kouzlit, využít speciální zbraně či schopnosti nebo vyvolat mocné postavy, aby rozdrtily soupeře.  Nabídka platí od prosince do února v řadě zemí včetně České republiky.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení