Menu

LG stojí na rozcestí: výroba jeho smartphonů už brzy může být minulostí

25.01.2021 12:15 | Jiří Palyza + Přidat komentář
LG stojí na rozcestí: výroba jeho smartphonů už brzy může být minulostí

LG stojí na rozcestí: výroba jeho smartphonů už brzy může být minulostí | foto: LG

Výrobce LG zjevně přemýšlí o dalekosáhlých změnách ve vlastní divizi smartphonů. Kvůli tvrdé konkurenci na trhu dokonce příchází v úvahu i její úplné stažení nebo prodej.

Na trhu se smartphony už roky dominují významné značky, jako Samsung, Apple a Huawei. Mnoho menších výrobců má často potíže se na trhu se svými výrobky prosadit a dostat je k zákazníkům. Řeší to i jihokorejský výrobce LG, který zvažuje zásadní změny ve své divizi smartphonů. Podle The Verge to ve své zprávě uvedl generální ředitel, Kwon Bong-Seok.

Kvůli silné konkurenci na trhu koncern zjevně uvažuje o zmenšení divize, jejím prodeji anebo ukončení podnikání v tomto segmentu.

LG: jak to bude dál s divizí smartphonů?

lgsmartphones

Vzhledem k velké konkurenci v oboru LG zvažuje změny ve své divizi smartphonů. | Zdroj: freestocks-photos/Pixabay

Zástupci společnosti LG postřeh autorů The Verge potvrdili, ale zároveň také dodali, že doposud není nic jisté. Koncern ve svém prohlášení mimo jiné uvedl, že "v roce 2021 bude každé rozhodnutí učiněno s cílem splnění obchodních ukazatelů."

Už dříve začátkem ledna se v korejských médiích objevily informace, že se LG chce úplně stáhnout z trhu smartphonů. Výrobce to ale okamžitě odmítl.

Aby se odlišil od konkurence, LG stále pracuje na modelu smartphonu s rolovací obrazovkou. Ta by se měla dát zvětšit na formát tabletu s větším rozměrem displeje, než jaký nabízejí běžné smartphony. Podobnou technologii už LG použil v minulosti u televizoru s rolovatelným OLED displejem.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení